eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowazdrada nikona d70 dla pentaksa k20d ewentualnie nikon d80/d200 › Re: zdrada nikona d70 dla pentaksa k20d ewentualnie nikon d80/d200
  • Data: 2009-12-16 00:38:10
    Temat: Re: zdrada nikona d70 dla pentaksa k20d ewentualnie nikon d80/d200
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Wyszomirski wrote:
    > W to, że lepiej od współczesnych powłok wielowarstwowych też wątpię - ale
    > lepiej, niż by wynikało z założenia braku powłok.

    Tak, o tym to nawet słyszałem, tyle że troszkę w kontekście czary mary ->
    coś się dzieje ale niewiadomo co :) Dokładniej to historie o tym jak to
    Zeiss zakopywał obiektywy w ziemii, bo podobno po takie kuracji miały
    lepsze właściwości optyczne.
    Jakkolwiek to wszystko byłoby zauważalne to jednak nie spodziewam się
    bardzo znaczącej poprawy, a z "nano powłokami" byćmoże lepszą transmisję
    (mniej odbić), ale za cenę np gorszej rozdzielczości (bo pewnie
    nierównomiernie by się to "nanosiło".

    :)

    d.