eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowazdrada nikona d70 dla pentaksa k20d ewentualnie nikon d80/d200 › Re: zdrada nikona d70 dla pentaksa k20d ewentualnie nikon d80/d200
  • Data: 2009-12-14 17:31:40
    Temat: Re: zdrada nikona d70 dla pentaksa k20d ewentualnie nikon d80/d200
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek pisze:

    > A bez AF? I Sonolty nie mają zielonego guziczka ;)

    Może nie potrzebują?
    Pentax też mógłby zamiast zielonego guziczka wstawić czarny dzyndzelek
    :-D i byłoby lepiej.
    W sumie moim zdaniem wprowadzenie z powrotem takiej opcji wcale nie jest
    zagrożeniem dla starych szkieł, chociażby dlatego, że jest ich coraz
    mniej i coraz mniej sprawnych. Z 8 manualnych szkieł, które miałem
    (część na K ,część na m42) w pełni zadowolony byłem tylko z jednego
    (ostrość, brak winiety, brak aberracji chromatycznej, dobrze
    skorygowany[może dlatego, że długoogniskowy]). Literalnie. Widzę zdjęcia
    ze starych obiektywów, które są bardzo dobre technicznie, ale na takie
    obiektywy trzeba trafić, co nie jest łatwe.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.