eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowazdrada nikona d70 dla pentaksa k20d ewentualnie nikon d80/d200 › Re: zdrada nikona d70 dla pentaksa k20d ewentualnie nikon d80/d200
  • Data: 2009-12-15 10:01:37
    Temat: Re: zdrada nikona d70 dla pentaksa k20d ewentualnie nikon d80/d200
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TO_@_I_TO_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PS" <b...@b...adresu.pl> napisał w wiadomości
    news:hg3lrn$oj8$1@inews.gazeta.pl...
    > Tego gornego lcd i dwoch kol sterujacych bardzo by mi brakowalo, stad raczej
    > K-x odpada.
    Pytanie do czego używasz tego drugiego kółka. W Pentaksach z jednym kółkiem,
    drugą funkcję uzyskujesz trzymając wciśnięty dodatkowy guzik i jest to (jak dla
    mnie) wygodne. Czyli kółkiem zmieniasz przysłonę, czas - kręcąc kółkiem i
    jednocześnie środkowym palcem przytrzymujesz przycisk na górze korpusu - żaden
    problem. W dwukółkowych Pentaksach, niektórzy na przednie pokrętło ustawiają
    sobie zmianę ISO i to w sumie może być fajne.
    Z górnego LCD czasem korzystam, ale osobiście mógłbym je odżałować, bardziej
    brakowałoby mi podświetlenia aktywnego punktu AF w wizjerze, ale może można się
    też przyzwyczaić do korzystania z wyświetlanego punktu na głównym LCD? Nie wiem.