eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowazdrada nikona d70 dla pentaksa k20d ewentualnie nikon d80/d200 › Re: zdrada nikona d70 dla pentaksa k20d ewentualnie nikon d80/d200
    From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: zdrada nikona d70 dla pentaksa k20d ewentualnie nikon d80/d200
    Date: Sun, 13 Dec 2009 18:52:29 +0100

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości
    news:hg38r1$1el$1@inews.gazeta.pl...

    > Ergonomia to właśnie też i wizjer.
    > Z tego co pamiętam to K-x ma wizjer na poziomie A200 i tak jak on lusterka
    > zamiast pryzmatu, czy tak jest? Bo jeśli to różnica przy K20d jest spora.

    I jest, porównywałem organoleptycznie. Niemniej k-x ma całkiem poprawny
    wizjer, da się ręcznie ostrzyć, choć oczywiście na wyższej półce jest lepiej
    pod tym względem.

    > Czyli jednak z samsungiem nie układa się tak miodnie i taniej, lepiej
    > kupić od sony coś. Pentaks pewnie potrafi wycisnąć z matrycy możliwie
    > najwięcej.

    Wybrali po prostu najlepsza dostepną w odpowiednim zakresie cenowym matrycę.
    I chwała im za to. A zwiąkzi z Samsungiem rozluźniły sie po przejęciu przez
    Hoyę.

    > Mała popularność jest niestety wadą. Przekłada się wprost na brak
    > akcesoriów, brak optyki, brak nowości. Niestety ale takie są fakty. To jak
    > używanie egzotycznego systemu operacyjnego - znajdziesz kilka fajnych
    > zalet, ale wady dla większości będą mocno je przerastać.

    W dobie e-handlu to nie jest aż taki problem, choć oczywiście byłoby miło
    pomacać wszystko na co ma sie ochotę przed zakupem. Niemniej aż taka
    niepopularność jest bez wątpienia zasługą dystrybutora, który ma gdzieś
    promocje, marketing i odpowiednie podejście do sprzeaży.

    > Pentaks aby nadrobić musi oferować coś więcej lub taniej.

    I tak właśnie jest, choćby w wypadku k-x ;-)

    --
    Yogi(n)