eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowazdrada nikona d70 dla pentaksa k20d ewentualnie nikon d80/d200 › Re: zdrada nikona d70 dla pentaksa k20d ewentualnie nikon d80/d200
    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: zdrada nikona d70 dla pentaksa k20d ewentualnie nikon d80/d200
    Date: Sun, 13 Dec 2009 16:55:11 +0100

    KILu wrote:
    > K-x? Co prawda to nizsza polka, ale... nie czuje sie tego w codziennym
    > uzytkowaniu. AF jest szybki i bardzo celny, takze w gorszym swietle,
    > ergonomia wystarczajaca - duzo lepsza, niz w starszych Pentaksach

    Pan mówi o dużym wizjerze, a Ty mu K-x proponujesz? Ergonomia?

    > (brakuje
    > mi jedynie drugiego LCD na korpusie),

    Każdy aparat powinien mieć absolutnie pięć ich.

    > menu zaskakujaco rozbudowane
    > (wczesniej nie mialo to dla mnie znaczenia, ale menu K-x ma pare naprawde
    > uzytecznych funkcji, ktorych nie bylo w starszych Pentaksach), no i
    > matryca - niektorzy mowia, ze to najlepsza matryca w klasie APS-C, co byc
    > moze jest przesada, ale w porownaniu do d70s czy k100d roznica jest
    > delikatnie mowiac duza. :)

    I co to jest za matryca tam? W K7 była samsungowa, a ta? Czyżby pentaks
    wrócił do sony jeśli chodzi o matryce? Jeśli tak to jest to po parametrach
    model taki jak w A700 i D300(s).

    > Hoya zaszalala, konkurencja na pewno nie
    > przejdzie obok tego obojetnie.

    Byłoby miło, ale wciąż pentaks gdzieś tam jakieś ułamki procentów
    popularności ma niestety.

    d.