eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowazdrada nikona d70 dla pentaksa k20d ewentualnie nikon d80/d200 › Re: zdrada nikona d70 dla pentaksa k20d ewentualnie nikon d80/d200
  • Data: 2009-12-13 16:40:32
    Temat: Re: zdrada nikona d70 dla pentaksa k20d ewentualnie nikon d80/d200
    Od: "KILu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dominik wrote:
    > Pan mówi o dużym wizjerze, a Ty mu K-x proponujesz? Ergonomia?

    Wspomnialem ze to entry-level ze wszystkimi tego konsekwencjami. Co nie
    zmienia faktu, ze z wypowiedzi na roznych forach wynika, iz o ile
    ergonomia jest typowa dla tej klasy sprzetu, to w kwestii kultury pracy (a
    wiec jakosci zdjec, szybkosci i celnosci AF...) k-x wyprzedza k20d. Ba -
    matryce ma lepsza, niz K7. Poza tym ma przyjemne algorytmy odszumiania -
    JPEG-i z puszki nawet na ISO6400 wolne sa od kolorowego szumu, a 1600
    mozna swobodnie uzywac na codzien bez nieprzyjemnych konsekwencji.

    > Każdy aparat powinien mieć absolutnie pięć ich.

    Do tej pory na codzien uzywalem aparatu z dodatkowym LCD funkcyjnym i jego
    brak jest dla mnie bardzo odczuwalny - wszystkie parametry musisz
    sprawdzac na glownym LCD (ktory o zmierzchu "daje po oczach") albo w
    wizjerze.

    > I co to jest za matryca tam? W K7 była samsungowa, a ta? Czyżby pentaks
    > wrócił do sony jeśli chodzi o matryce?

    Chyba Sony, mozliwe, ze ta sama, co w A550.

    > Byłoby miło, ale wciąż pentaks gdzieś tam jakieś ułamki procentów
    > popularności ma niestety.

    Szczegolnie w Polsce - w ojczyznie Pentaksa 7% sprzedawanych luster to
    K-x. Mnie to nie rusza, wazne, ze cos tak fajnego mozna kupic za rozsadne
    pieniadze. :)

    --
    KILu