  • 11. Data: 2010-04-12 12:07:31
    Temat: Re: zdjęcie pary prezydenckiej
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    JA pisze:
    > Wiesz, byli też tacy co na Niego głosowali. Mało tego. Są nadal tacy co
    > by i w obecnych głosowali. Więc czemu zaraz hipokryci?

    Lech Kaczyński nie był lubiany, to było powszechnie znane. Ja również na
    niego nie głosowałem ani nie darzyłem sympatią. Jednak należy się mu
    szacunek za odwagę w propagowaniu stałych poglądów. To wydaje mi się
    jest uczciwość względem samego siebie i własnych przekonań. Nigdy nie
    był chorągiweką, miał swoje zasady. Potrafił chyba jako jedyny zabronić
    tzw Parady Równości nazywając rzecz po imieniu. Takie stanowisko jest w
    dzisiejszych czasach rzadkością.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 12. Data: 2010-04-12 12:15:40
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-04-12 12:52, Kokos pisze:
    > Użytkownik "Olek"<a...@d...pl> napisał w wiadomości

    >>> Q

    > nie zdziw sie jak zaczną stawiac pomniki

    stadion narodowy ma miec jego imie...
    Marx

  • 13. Data: 2010-04-12 18:00:34
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Kokos" <k...@k...com> napisał:

    >[...]
    >
    > nie zdziw sie jak zaczną stawiac pomniki
    >[...]

    I zaczną. A może... powinienem raczej napisać zaczniemy. Gdyby nie tragiczna
    śmierć Lech Kaczyński prawdopodobnie opuściłby pałac prezydencki za kilka
    miesięcy po przegranych wyborach i zachowałby się w pamięci przeciętnego
    Polaka jako niezbyt lubiany prezydent oddany głównie jednej opcji
    politycznej. To, że zginął jako urzędujący prezydent w drodze na jakże
    symboliczne uroczystosci w Katyniu spowodowało, ze stał się bohaterem
    narodowym. I chyba nie ma to nic współnego z hipokryzją - taka jest po
    prostu nasza, polska mentalność, że w obliczu nieszczęścia zapominamy o
    waśniach i zaczynamy doceniać tych, ktorych nieszczęście dotknęło. Przyznam,
    że od wielu lat nie cierpiałem Lecha Kaczyńskeigo i partii którą
    reprezentował, a jednak... w sobotę płakałem.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 14. Data: 2010-04-12 18:25:26
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-04-12 11:44, quent wrote:
    > Szukałem tam wcześniej w dziale "do pobrania" a faktycznie były w dziale
    > dla mediów.

    Czy mi się wydaje czy na zdjęciu w ogrodzie prezydentowej ktoś uśmiech
    wklejał?
    o tu: http://tiny.pl/hgn3f

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 15. Data: 2010-04-12 19:42:12
    Od: r...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Ludek Vasta" <q...@X...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Darmo nie dadzą...

    A kto dzisiaj daje coś darmo?

  • 16. Data: 2010-04-12 19:53:25
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 12 of Apr 2010 14:07, Tom01 wrote:

    > Lech Kaczyński nie był lubiany,

    Nie był lubiany przez sporą część publikatorów.
    Teraz te same publikatory, ustami tych samych
    przyprawiaczy gęby, w różnym stopniu starają
    się niewątpliwie skrzywiony obraz prezydenta
    i człowieka
    - wyprostować
    - przybliżyć
    - upiększyć

    Nie w każdym z tych działań jest 100% hipokryzji.
    Często śmierć jest impulsem do zastanowienia się
    nad chwilowymi, doraźnymi działaniami. Być może
    powoduje też, że zmienia się zdanie. Więc znowu
    nie hipokryzja.

    nb

  • 17. Data: 2010-04-12 20:34:22
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    http://kokos.salon24.pl/

  • 18. Data: 2010-04-12 21:14:52
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał

    > http://kokos.salon24.pl/

    Przeczytałem i... niestety żałuję, zę tam wszedłem. Poziom większośći
    wypowiedzi żenujący.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 19. Data: 2010-04-13 06:10:22
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A kto dzisiaj daje coś darmo?

    Zależy do jakich celów.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 20. Data: 2010-04-13 06:16:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marek Wyszomirski pisze:

    > Przeczytałem i... niestety żałuję, zę tam wszedłem. Poziom większośći
    > wypowiedzi żenujący.

    Felieton to sama prawda, niestety...
    A komentarze jak zwykle.

    --