  • 21. Data: 2010-04-13 06:30:56
    Temat: Re: zdjęcie pary prezydenckiej
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

> [...]
    > Polaka jako niezbyt lubiany prezydent oddany głównie jednej opcji
    > politycznej. To, że zginął jako urzędujący prezydent w drodze na jakże
    > symboliczne uroczystosci w Katyniu spowodowało, ze stał się bohaterem
    > narodowym. I chyba nie ma to nic współnego z hipokryzją - taka jest po
    > prostu nasza, polska mentalność, że w obliczu nieszczęścia zapominamy o
    > waśniach i zaczynamy doceniać tych, ktorych nieszczęście dotknęło.
    > Przyznam,
    > że od wielu lat nie cierpiałem Lecha Kaczyńskeigo i partii którą
    > reprezentował, a jednak... w sobotę płakałem.

    nie nasza mentalnosć, tylko Twoja i Tobie podobnych.
    Dziwie sie ze teraz masz go za co cenić a przed śmiercią nie miałeś...
    jakies to dziwne
    Cenisz bo zginął? tym sie wsławił według ciebie? a ja myślałęm ze ludzi cein
    sie za dokonania a nie za to ze umierają.

  • 22. Data: 2010-04-13 06:33:01
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "nb" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Nie był lubiany przez sporą część publikatorów.
    > Teraz te same publikatory, ustami tych samych
    > przyprawiaczy gęby, w różnym stopniu starają
    > się niewątpliwie skrzywiony obraz prezydenta
    > i człowieka
    > - wyprostować
    > - przybliżyć
    > - upiększyć
    >
    > Nie w każdym z tych działań jest 100% hipokryzji.
    > Często śmierć jest impulsem do zastanowienia się
    > nad chwilowymi, doraźnymi działaniami. Być może
    > powoduje też, że zmienia się zdanie. Więc znowu
    > nie hipokryzja.

    poczekajmy rok... znowu ci sami ludzie zmienią zdanie

  • 23. Data: 2010-04-13 06:48:59
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Kokos" <k...@k...com> napisał

    > nie nasza mentalnosć, tylko Twoja i Tobie podobnych.

    Na szczęście moja mentalność różni się od Twojej.

> [...]
    > Cenisz bo zginął? tym sie wsławił według ciebie? a ja myślałem ze ludzi
    > cein sie za dokonania a nie za to ze umierają.
    I bilans dokonań nadal oceniam negatywnie - tu się nic nie zmieniło. Ale w
    tradycji naszej kultury jest to, że o zmarłych, zwłaszcza tragicznie nie
    powinno sie źle mówić. I trzeba to uszanoawać - bo ta tradycja jest częścią
    naszej świadomości narodowej. Dlatego sądzę, ze nie czas teraz na wzajemne
    złośliwości - i dobrze, że większość społeczeństwa to rozumie. Szkoda, że
    nie wszyscy.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 24. Data: 2010-04-13 07:16:02
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Cenisz bo zginął? tym sie wsławił według ciebie? a ja myślałęm ze ludzi
    > cein sie za dokonania a nie za to ze umierają.

    Mentalnosc to nieodpowiednie slowo.
    Po prostu polska tradycja jest taka, ze o zmarlym mowi sie dobrze lub wcale.
    I to jest dobra tradycja. Smierc zamyka ziemski rozdzial w ktorym
    zajmowalismy
    sie roznymi malo jak sie nagle okazuje istotnymi sprawami.

    Najlepsze wiec co mozesz zrobic to milczec. Na ocene dzialalnosci osob
    ktore zginely bedzie inny czas i inne miejsce. Najlepiej jak sie tym zajma
    za jakis czas historycy.

  • 25. Data: 2010-04-13 08:18:48
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Janko Muzykant pisze:

    > Felieton to sama prawda, niestety...

    Z większością można by się zgodzić. Niestety ostatnie 2-3 akapity to
    może i "sama prawda" - ale głównie o palcu, z którego były ssane.

  • 26. Data: 2010-04-13 08:28:41
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Witkowski pisze:
    > Z większością można by się zgodzić. Niestety ostatnie 2-3 akapity to
    > może i "sama prawda" - ale głównie o palcu, z którego były ssane.

    Ale tak już się dzieje. Różne oszołomy widzą spiski, złych, naród
    uciśniony itd.
    Jest jak zwykle, będzie jak zwykle.

    Cały ten felieton opisuje jak jest, tylko wielu nie chce tego słuchać.
    Ale internet nie zapomina...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 27. Data: 2010-04-13 09:01:36
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Janko Muzykant pisze:

    > Ale tak już się dzieje. Różne oszołomy widzą spiski, złych, naród
    > uciśniony itd.

    Ty rozumiesz wywody autora jako ostrzeżenie? Dla mnie on celowo podpuszcza
    w stylu: "bardzo się staram, pomimo oczywistych poszlak nie uważać Pana za szubrawca"

  • 28. Data: 2010-04-13 09:14:46
    Temat: tragedia tragedią ale WAWEL to GRUBA przedsada
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    może obok Kazimierza Wielkiego !!!

  • 29. Data: 2010-04-13 09:19:43
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hq1cm4$1uft$1@opal.icpnet.pl>,
    TheGuru nabazgrał:
    > może obok Kazimierza Wielkiego !!!

    Tragedia tragedią, ale jaki jest sens bicia piany tutaj?
    Żeby pokazać siebie od kiepskiej strony przed jak największą
    liczbą ludzi? Bo jeśli serio przeszkadza Ci grób jeszcze
    jednej urzędującej głowy państwa, to zacznij zbierać podpisy
    pod petycją...

  • 30. Data: 2010-04-13 09:56:59
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Witkowski pisze:
    > w 80%
    > dyspozycji służb rosyjskich...

    Bo tak było najprawdopodobniej - po prostu tragiczny wypadek. A nie
    trzeba czytać komentarzy by nie usłyszeć nowych teorii spiskowych. I to
    nie tylko z ust jakiś mało znaczących samozwańców nacjonalistycznych,
    niejaki pan R. z Torunia (jakby nie było, olbrzymie poparcie) już zdążył
    poszaleć.

    Jest wielka szansa na zbliżenie przede wszystkim Polski i Rosji, ale tak
    chętnie ubijana to tu, to tam...

    O zakłamaniu jeszcze kilka dni temu opluwających się nawzajem ludzi z
    pierwszych stron gazet nawet nie wspomnę, bo to już bardzo żałosne.

    Jestem dziwny, bo jestem szczery i stały w poglądach, stały w oparciu o
    znane mi fakty. Nie mogę powiedzieć, że jestem prawdziwym Polakiem, bo
    wymienione przeze mnie cechy temu przeczą.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /skomplikowani ludzie mają proste rozwiązania, prostacy wszystko komplikują/