    From: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: zdjęcie pary prezydenckiej
    Date: Mon, 12 Apr 2010 14:07:31 +0200

    JA pisze:
    > Wiesz, byli też tacy co na Niego głosowali. Mało tego. Są nadal tacy co
    > by i w obecnych głosowali. Więc czemu zaraz hipokryci?

    Lech Kaczyński nie był lubiany, to było powszechnie znane. Ja również na
    niego nie głosowałem ani nie darzyłem sympatią. Jednak należy się mu
    szacunek za odwagę w propagowaniu stałych poglądów. To wydaje mi się
    jest uczciwość względem samego siebie i własnych przekonań. Nigdy nie
    był chorągiweką, miał swoje zasady. Potrafił chyba jako jedyny zabronić
    tzw Parady Równości nazywając rzecz po imieniu. Takie stanowisko jest w
    dzisiejszych czasach rzadkością.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!