  • 101. Data: 2010-04-15 10:15:57
    Temat: Re: zdjęcie pary prezydenckiej
    Od: PaPi <...@...3>

    > Panowie, ciszej na tą trumną...

    Moze byloby i ciszej gdyby nie to, ze Jaroslaw w poniedzialek jako
    kandydat PiS na prezydenta zrobi wszystko by zdyskontowac zarowno
    tragiczna smierc jak i miejsce pochowku swojego brata podczas kampanii
    wyborczej.

  • 102. Data: 2010-04-15 10:25:41
    Od: Matusz <m...@w...pl>

    On 15 Kwi, 12:15, PaPi <1...@...3> wrote:

> [...]
    > kandydat PiS na prezydenta zrobi wszystko by zdyskontowac zarowno
    > tragiczna smierc jak i miejsce pochowku swojego brata podczas kampanii

    Mówił Ci o tym? A może na nazwisko masz Nostradamus?

    Matusz

  • 103. Data: 2010-04-15 13:19:15
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" napisał
    [...]
    > ???
    > Wypowiedź kardynała Dziwisza oglądałem osobiście w telewizji. Jakoś nie
    > wydaje mi się prawdopodobne, aby publicznie kłamał. Nie mówiąc juz o tym,
    > że
    > Twoje kategoryczne twierdzenie o 'decyzji Komorowskiego i Dziwisza'
    > zupełnie
    > nie pasuje do twierdzenia że 'warto wstrzymać się z konkluzjami'.

    Cóż, początkowo byłem pewien właśnie tej informacji, ale w ciągu zaledwie
    jednego dnia usłyszałem już trzy inne wersje. Stąd ostatecznie stwierdzenie,
    że na konkluzje za wcześnie.

    adam

  • 104. Data: 2010-04-15 18:19:57
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:4bc71245$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > jednego dnia usłyszałem już trzy inne wersje. Stąd ostatecznie
    > stwierdzenie, że na konkluzje za wcześnie.

    ciekawe jaka rodzina skoro nie jarek i nie córka.

  • 105. Data: 2010-04-15 18:30:03
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hq5s91$rqv$...@n...task.gda.pl...
    > http://www.boston.com/bigpicture/2010/04/poland_in_m
    ourning.html

    > PS.: Na wszelki wypadek dla następnych, którym by się wydawało, że

    > był co najmniej dwa razy lepszy od Kwaśniewskiego (jeśli właśnie nie
    > zwracać uwagi na polor i medialne pozory), który z kolei był co najmniej
    > dwa razy lepszy od Wałęsy, który był co najmniej dwa razy lepszy od
    > Jaruzelskiego, który był co najmniej dwa razy lepszy od Bieruta, który był
    > chyba największym zbrodniarzem w całej historii Polski. Takie są fakty.

    No bardzo nie chciałem się w tym wątku odzywać,
    ale nie mogę - jak to obliczyłeś?????

    JD

    PS wystarczyło zostawić tu pierwszy link.

  • 106. Data: 2010-04-15 19:54:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    JD pisze:

    > No bardzo nie chciałem się w tym wątku odzywać,
    > ale nie mogę - jak to obliczyłeś?????

    Znaczy się Kwaśniewski jest co najmniej szesnaście razy lepszy od
    Bieruta, co był zbrodniarzem :)
    Ech, próba liczenia ustępującego łupieżu, jędrniejących pośladków jak
    również lepszości prezydentów nie jest dobrym pomysłem.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 107. Data: 2010-04-15 19:59:17
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hq5s91$rqv$1@news.task.gda.pl>,
    Mariusz [mr.] nabazgrał:
> [...]
    > fakty.
    > Ale natychmiast wskazałbym stu lepszych kandydatów.

    Serio aż tylu ludzi ma wartość co najmniej szesnastu Bierutów?
    I ilu Bierutów równa się jednemu Piłsudskiemu?

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    A o ACTA cichutko

  • 108. Data: 2010-04-15 22:23:50
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 15 of Apr 2010 12:25, Matusz wrote:

    > Mówił Ci o tym? A może na nazwisko masz Nostradamus?

    Jedną z podstawowych zasad higieny internetowej powinno być
    ignorowanie tekstów, które odnoszą się do wydumanej przez autora
    przyszłości. Zwłaszcza jeśli indukuje z również przez siebie
    wydumanego modelu.

    Nie piszę, unikania autorów takich tekstów, bo na syndrom
    Nostradamusa cierpią osoby w innych sferach całkiem
    normalne, inteligentne i prawego charakteru.

    --
    nb

  • 109. Data: 2010-04-15 22:54:33
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 13 of Apr 2010 12:11, Janko Muzykant wrote:

    > Bo ja nie opłakuję ludzi których nie lubiłem, a jeśli kogoś opłakuję,
    > to go szanowałem za życia. To się chyba nazywa konsekwencja.
    > Więcej powiem, nie opłakuję kilku wczorajszych ofiar wypadków, choć
    > pewnie gdybym je znał, przynajmniej część zasługiwałaby na to.
    >
    > Tak, wiem że polityka i media to bardzo droga zabawa w kłamstwa i tam
    > się często ''nie lubi na niby'', ale ja się w to nie bawię, po prostu.

    Dokładnie tak. W tej katastrofie zginęła jedna bardzo mi bliska osoba.
    Opowiadała jak to się jeździło pociągiem w zarezerwowanym dla posłów
    i senatorów przedziale. Byli tam ludzie z różnych frakcji, ale wobec
    siebie zachowywali się raczej przyzwoicie. Stąd może mój dystans
    do tych niby-wojen ukazywanych przez media. Stąd moje udawane podejrzenia,
    że razem z XX YY jesteście kumplami i tylko na tym forum zawzięcie się
    zwalczacie. Stąd też awersja do tych, którzy takie niby walki podsycają,
    zakrapiają destruktywną nienawiścią, zupełnie nie dorastając do klasy
    adwersarzy.

    --
    nb

  • 110. Data: 2010-04-15 23:04:57
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 14 of Apr 2010 14:27, adam wrote:

    > Użytkownik "Marek Wyszomirski" napisał

    > Dyskusja na ten temat jest całkowicie akademicka i może wynikać
    > jedynie ze skrajnej niechęci do Lecha Kaczyńskiego.

    Bez ocen, gwoli przypomnienia jedynie:
    1. http://pl.wikipedia.org/wiki/Konflikt_wawelski
    2. Na Wawelu jest pochowany gen. Sikorski

    --
    nb