  • 111. Data: 2010-04-15 23:18:48
    Temat: Re: zdjęcie pary prezydenckiej
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 14 of Apr 2010 11:43, TheGuru wrote:

    > wstyd niech będzie jarkowi!
    > jedyna osoba z bliskich ofiar która po za żałobą ma jeszcze czas na
    > politykowanie, załatwianie i zaspokajanie swojego ego.

    Następny Nostradamus. Znaczy J. Kaczyński budzi się codziennie rano
    i biadoli, "ach! ach! moje niezaspokojone ego!!! nie daje mi spokoju,
    może więc wezmę się za politykę (co i tak już robię przez całe dorosłe
    życie) i niech to ego zostanie w końcu zaspokojone". Tak?

    --
    nb

  • 112. Data: 2010-04-15 23:21:10
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 14 of Apr 2010 10:46, PaPi wrote:

    > A kiedy czas bedzie odpowiedni ?

    40 dni po pogrzebie

    --
    nb

  • 113. Data: 2010-04-15 23:29:15
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 14 of Apr 2010 18:16, cichybartko wrote:

    > Ta dyskusja uświadomiła mi że urlop od newsów to świetna sprawa, chyba
    > go sobie przedłużę.

    Ja na odwrót. Po raz pierwszy od paru lat zajrzałem do polskich gazet.
    Wydaje mi się, że nic nie wniosły ponad to, czego dowiedziałem się
    gdzie indziej. Nie wiem, czy nastawiać się na telewizję, bo tej to
    nawet zagranicznej jeszcze nie oglądałem. Warto?

    --
    nb

  • 114. Data: 2010-04-15 23:53:44
    Temat: Reasumujac....
    Od: turystka <t...@y...com>

    ...czyli podsumowujac Panow wywody, pozwole sobie zacytowac Stanislawa
    Lema:

    " Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na
    świecie jest tylu idiotów. "

    -- Stanisław Lem

    turystka

  • 115. Data: 2010-04-16 02:36:13
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "JD" <j...@g...com> wrote:

> [...]
    ourning.html

    > No bardzo nie chciałem się w tym wątku odzywać,
    > ale nie mogę - jak to obliczyłeś?????

    Znając dobrze historię i na licencji zasad języka polskiego. Chwatit. ;-)

    pozdrawiam

    [mr.]

  • 116. Data: 2010-04-16 02:38:35
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    <l...@l...localdomain> wrote:

    > Serio aż tylu ludzi ma wartość co najmniej szesnastu Bierutów?
    > I ilu Bierutów równa się jednemu Piłsudskiemu?

    Rozumiem, że w pozostałych swoich wypowiedziach stosujesz identyczną
    (chciałem napisać: podobną, a to już brak precyzji) logikę? Nie
    używasz słów pół, połowa, itp. terminów z zakresu logiki i matematyki
    stosowanych potocznie w języku polskim, bo w świecie rzeczywistym nie
    wystąpiła jeszcze nigdy prawdziwa połowa?

    Nie tylko język - fotografia też jest pełna wszelkich analogowych
    niekonsekwencji i niedokładności z którymi mózg zdrowego człowieka
    doskonale sobie radzi. Masz z tym jakiś problem?

    pozdrawiam

    [mr.]

  • 117. Data: 2010-04-16 03:02:15
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    > Znaczy się Kwaśniewski jest co najmniej szesnaście razy lepszy od
    > Bieruta, co był zbrodniarzem :)
    > Ech, próba liczenia ustępującego łupieżu, jędrniejących pośladków jak
    > również lepszości prezydentów nie jest dobrym pomysłem.

    W ogóle szkoda większości słów, które padły w całym tym wątku, co nie?

    Lepiej już napisz jakie masz prognozy dla reporterki w niedzielę.

    BTW: W ostatnim poście (poza tym wątkiem) akurat zgłaszałem potrzebę
    wykonania jednego zdjęcia w Katedrze na Wawelu - to teraz byłaby okazja! :)
    Wyobrażam to sobie: wchodzę do Katedry, przepraszam wszystkich
    zebranych, podchodzę do kaplicy, rzut okiem, ustawiam aparat, zdjęcie,
    sprawdzenie, histogram, korekta, dla pewności drugie zdjęcie, jeszcze
    raz przepraszam, wychodzę.

    Ciekawe jak szybka reporterka wygląda z punktu widzenia licznych snajperów. ;-)

    (i znowu górą Pentax - w sam raz byłoby tu kolorowe body z cameramanem :))
    http://30.media.tumblr.com/tumblr_kzjozo40p21qa9er5o
    1_500.jpg

    pozdrawiam

    [mr.]

  • 118. Data: 2010-04-16 06:03:41
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    nb pisze:

    > Dokładnie tak. W tej katastrofie zginęła jedna bardzo mi bliska osoba.
    > Opowiadała jak to się jeździło pociągiem w zarezerwowanym dla posłów
    > i senatorów przedziale. Byli tam ludzie z różnych frakcji, ale wobec
    > siebie zachowywali się raczej przyzwoicie. Stąd może mój dystans
    > do tych niby-wojen ukazywanych przez media. Stąd moje udawane podejrzenia,
    > że razem z XX YY jesteście kumplami i tylko na tym forum zawzięcie się
    > zwalczacie.

    Sorry, ale moi kumple muszą przekroczyć jakiś poziom... no, przynajmniej
    inteligencji.
    A już najmniej mnie bawi udawanie awantur. Życie jest za krótkie na
    takie bzdury.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 119. Data: 2010-04-16 06:05:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mariusz [mr.] pisze:
    > Lepiej już napisz jakie masz prognozy dla reporterki w niedzielę.

    Reporterką zajmą się już miliony. Ale jest szansa popstrykać w końcu
    trochę pustych od ziemi elewacji o ile wstanie się o szóstej rano.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie choruję na grypę bo nie czytam tabloidów/

  • 120. Data: 2010-04-16 06:43:46
    Temat: Re: Reasumujac....
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    turystka napisał(a):

    > " Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na
    > świecie jest tylu idiotów. "
    >
    > -- Stanisław Lem

    Ale jesteś pewień, że On nie miał Ciebie właśnie na myśli?

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...