  • 11. Data: 2011-07-21 07:59:12
    Temat: Re: zdjecia slubne po raz kolejny
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" napisał

    > wioskowego przyglupa... wioskowy glupek wie...
    > ... kretynie tru sie krecisz... takiego mende jak ty
    > ... debilnych radach jak twoje

    Znow zapomniales pigulek??

    Kurcze... nie cierpie sezonu ogorkowego... :/
    oprocz standardowego zestawu troli wypelzaja
    zawsze nowe i sie zaczyna... Ide sobie,
    wroce po wakacjah.

    pozdrawiam (pozostalych),
    Vituniu.

  • 12. Data: 2011-07-21 07:59:22
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 21, 3:43 am, AdamS <f...@f...pl> wrote:

    > Z tekstu trudno odczytac emocje i intencje a zamiast kopania w dupę
    > wystarczy emotikona jakaś. Bez tego każdą bzdurę jak juz zostanie
    > wytknięta można tłumaczyć ironią.

    Juz dawno zauwazylem, ze im wiekszy troll, typu wioskowego glupeka
    Janka muzykanta, to tym wiecej emotek wstawia.
    Chlpina chyba niezdolny do napisania posta bez emotki, ale juz ty sam
    doszedles do wniosku, dlaczego tak robi.
    ----
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 13. Data: 2011-07-21 08:04:05
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 21, 3:59 am, "Vituniu" <v...@p...fm> wrote:
> [...]
    >
    > Znow zapomniales pigulek??
    >
    > Kurcze... nie cierpie sezonu ogorkowego... :/
    > oprocz standardowego zestawu troli wypelzaja

    Ktos musi pokazac kretynow pazurem, a ze czuje sie na silach i nie
    chce aby dziewczyna sluchala debilnych rad, to sie produkuje.
    Ciekawe czemu wyciales moje uwagi o jego debilnych radach, czyzbys sie
    z nimi zgadzal?

    ----

  • 14. Data: 2011-07-21 08:11:09
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-07-21 09:59, Zygmunt Dariusz pisze:

> [...]
    > Chlpina chyba niezdolny do napisania posta bez emotki, ale juz ty sam
    > doszedles do wniosku, dlaczego tak robi.

    No przygadał kocioł garnkowi.

  • 15. Data: 2011-07-21 08:18:41
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 21, 4:11 am, Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote:

    > No przygadał kocioł garnkowi.

    Cieszy mnie, ze masz takie samo zdanie o nim.
    Przy okazji zapytam, czy tez - podobnie jak wyszomirski - nie
    potrafisz ustawic skutecznie swojego KF, czy klamales gdy o nim
    pisales?

    --------

  • 16. Data: 2011-07-21 08:35:12
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Ciekawe czemu wyciales moje uwagi o jego
    > debilnych radach, czyzbys sie z nimi zgadzal?

    Z tym, ze do kotleta wystarczy amatorski z grubsza
    korpus i 18-50/2.8, czy ze robisz gnioty?

    Faktycznie - zgadzam sie z obydwoma powyzszymi.
    I prosze, choc bez wiekszej nadziei na wysluchanie,
    idz leczyc kompleksy gdzie indziej.

    A teraz - przepraszam, ide na zapowiedziany odwyk
    od usenetu.
    --
    Vituniu.

  • 17. Data: 2011-07-21 08:57:20
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 21, 4:35 am, "Vituniu" <v...@p...fm> wrote:

> [...]
    > I prosze, choc bez wiekszej nadziei na wysluchanie,
    > idz leczyc kompleksy gdzie indziej.
    >
    > A teraz - przepraszam, ide na zapowiedziany odwyk

    Wez tez odwyk od tego co bierzesz, albo chociaz nie rznij kretyna.

    Zgadzasz sie z tym,
    Ze Tanrony i sigmy, napawaja sie takim samym obrzydzeniem jak brac
    slubna?
    Jasno wynika to z tekstu wioskowego glupka.
    Cytuje:
  • 18. Data: 2011-07-21 10:00:34
    Od: "Mirek Sz." <a...@w...pl>

    Mam Sony R1 i Fuji 9600. Czesto za friko robie zdjecia śluby/komunie i nikt
    nie narzeka.

  • 19. Data: 2011-07-21 10:05:54
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 21, 6:00 am, "Mirek Sz." <a...@w...pl> wrote:
    > Mam Sony R1 i Fuji 9600. Czesto za friko robie zdjecia śluby/komunie i nikt
    > nie narzeka.

    Jeszcze tego brakowalo, zeby za zdjecia robione "friko" narzekali.

    ----

  • 20. Data: 2011-07-21 10:57:01
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-21 09:17:23 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Nie potrzebujesz cudów, jeden zoom o standardowych parametrach i
    > jasności 2,8 pozwala zrobić praktycznie cały materiał w najlepszym
    > gatunku. Polecam obiektyw stabilizowany, to się naprawdę przydaje,
    > zwłaszcza w kościele, gdzie czasy 1/20 są standardem

    Co Ci da stabilizacja, jak motyw dygnie? W ciemnicy typowej dla ślubów
    (nie tylko w kościele, ale i na sali) bardzo, ale to bardzo przydają
    się jasne stałki. Do cropa Nikonowskiego - 35/1.8 oraz bardziej
    potretowa 50/1.4 (nie przepadam za tą ogniskową na cropie, ale w tych
    pieniądzach nie ma konkurencji). I do tego jakieś 17-50/2.8 (może być
    Tamron bez VC), do tego 80-200/2.8 i jako uzupełnienie UWA, np. Sigma
    10-20/3.5 lub Tokina 11-16/2.8. Plus ze dwie lampy, SB800/900 + np.
    SB600, do głównej nasadki pokroju Lightsphere (lub kubek po jogurcie),
    po ceremonii można je sobie sprytnie rozmieścić po sali i wyzwalać
    zdalnie. Drugie body jest dobre nie tylko jako bakap, ale i dlatego, że
    szybciej jest zmienić aparat z już przypiętym obiektywem niż w
    kluczowym momencie zmieniać sam obiektyw. Wymieniony wyżej zestaw daje
    elastyczność i znamiona gwarancji, że jeśli zdjęcia nie wyjdą, to nie
    po stronie sprzętu leżał problem.
    A jeśli bawić się w hardcore i udowodnianie, że wszystko można jednym
    obiektywem - Nikkor 35/1.8.

    de Fresz