  • 51. Data: 2011-08-08 22:40:59
    Temat: Re: zdjecia slubne po raz kolejny
    Od: Bernard Wybierała <b...@g...com>

    On 21 Lip, 01:26, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:
    > W dniu 2011-07-20 22:55, proartisma pisze:
    >
    > bo
    > wiedz, że kucharza poznaje się po garnkach jego, a nie po potrawach, tak
    > samo fotografa poznaje się po sprzęcie, którym robi zdjęcia, a nie po
    > jego zdjęciach.

    Bzdura

    pozdrawiam
    Bernard
    www.bwstudio.com.pl

  • 52. Data: 2011-08-08 23:33:05
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-09 00:40, Bernard Wybierała pisze:

    > Bzdura

    Fotografów za to poznasz po niezwykłej wrażliwości metaforycznej :)

    --
    pozdrawia Adam
    /często dostajemy niechciane prezenty, ale najczęściej nie dostajemy nic/

  • 53. Data: 2011-08-11 20:40:05
    Od: Bernard Wybierała <b...@g...com>

    On 9 Sie, 01:33, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Fotografów za to poznasz po niezwykłej wrażliwości metaforycznej :)
    >
    > --

    "Wrażliwości metaforycznej"... Znaczenie tego - dość oryginalnego i
    odważnego sformułowania, jakoś mi umyka... Ale może dlatego, że ja w
    fotografii nie dopatruje się metafor, tylko zarobku ;)

    pozdrawiam
    Bernard
    http://www.bwstudio.com.pl