  • 21. Data: 2009-08-03 20:22:00
    Temat: Re: zdjecia cyfrowe
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 3 Aug 2009 20:23:55 +0000 (UTC), _rK_ napisał(a):

    > I owszem, ale kupilem wersje LE, gdzie wsadzili tylko czarno-biale
    > piksele zeby bylo taniej.

    Może po prostu demonowi zabrakło kolorowych farbek? (Pratchett)

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 22. Data: 2009-08-03 20:23:55
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 23. Data: 2009-08-03 20:30:43
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "_rK_" <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> wrote:

    > Dzieki.
    > Bede sie staral.

    Dodam jeszcze na wszelki wypadek (bo tego nie za bardzo da się
    ocenić po gotowych zdjęciach), że duży potencjał tkwi w możliwych
    sposobach konwersji kolorowej cyfry do B&W.

    A co do starań i rozwoju - przypomniała mi się śmieszna historia,
    której byłeś mimowolnym autorem. :)) Nie tak dawno temu podlinkowałeś
    trochę nowych skanów, moja typowa reakcja: ślina cieknie, więc bez
    zbędnego czytania klikam w linka i do oglądania! No i co mi z tego
    przyszło? Nieeee, spodziewałem się o wiele lepiej... Kadry jakieś
    przypadkowe, niezbyt interesujące, gęba mi się wyciąga, bo to
    zdecydowanie nie był poziom, do którego zdążyłeś przyzwyczaić... ;-)
    Wróciłem do czytania i okazało się, że były to skany jakichś starych
    zdjęć z początków. Czyli wiadomość w sumie pozytywna - okazało się, że
    w analogu też wykonałeś zauważalny postęp i nie ma tak, że do analoga
    się "urodziłeś", a z cyfrą sobie nie poradzisz... Ja sobie radzę! ;-)

    Mariusz [mr.]

  • 24. Data: 2009-08-03 20:35:49
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <m07cz5tsm3lo.1agui0hfu1v6o$.dlg@40tude.net> Andrzej Libiszewski
    wrote:

    > Może po prostu demonowi zabrakło kolorowych farbek? (Pratchett)

    No wlasnie. Zawsze najpierw braknie rozowego, a potem z gorki.
    Zeby jeszcze jaszczurka od plucia nie zasnela to byloby OK.

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 25. Data: 2009-08-03 20:48:43
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <h57hdi$oho$1@news.task.gda.pl> Mariusz [mr.] wrote:

> [...]
    > w analogu też wykonałeś zauważalny postęp i nie ma tak, że do analoga
    > się "urodziłeś", a z cyfrą sobie nie poradzisz... Ja sobie radzę! ;-)

    Raz z gorki, raz pod gorke. Ale, ze ogolny poziom fotografowania sie
    zmienil, ze fotografowanie nie jest juz takie samo jak 10 lat temu, to
    ochoty coraz mniej. I pewnie jak sie stary analog popsuje a nowego nie
    da sie kupic to wygodniej bedzie pisac ksiazki. Olowkiem.

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 26. Data: 2009-08-04 01:20:08
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:ytfr9uzwqdc9.1jc1xjolw8ywa$.dlg@40tude.net...

    > A tu mamy przykład tej doskonałości technicznej i formalnej, na której
    > powinieneś się wzorować, _rK_. Ciekawy kadr, naładowany uczuciem, treścią
    > uniwersalnie rozumianym pięknem. Pełen napięcia, co ważniejsze.
    >
    > http://onephoto.net/?id=3095#3095
    >
    > Prawda?

    Uuu, ale piękny gniot :) Trza mieć nadzieje że sie kolesiowi abonament
    kończy i następną komóre weźmie z lepszym "aparatem" i naładowany uczuciem
    kadr będzie przynajmniej ostry ;)

  • 27. Data: 2009-08-04 04:32:32
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    Hie, hie... właśnie skojarzyłem - czasem nie o Tobie opowiastka cała?
    Czas i miejsce się zgadza... ;-)

    "Nie omieszkałem zanotować, że prócz wielkiego telefonu (czy smartfonu,
    zresztą, jakkolwiek to się zwie) Mistrz jest wyposażony w ogromną,
    nowoczesną cyfrówkę znanej marki, z długim szkłem typu zoom. Z boku
    smętnie zwisała nieduża torba ze średnim formatem."

    "- Poza tym - kontynuował z wizjerem przy oku - to tu - dodał wskazując
    na cyfraka - to jest coś, co noszę, bo muszę. Moja praca tego ode mnie
    wymaga. Ale to - wskazał na torbę ze średnim formatem - to jest numero
    uno!"

    "Starałem się nie naciskać i - będąc miłym - nie zwracać uwagi na
    fakt, że pstryknął już ze 40 fotek (w tym 8 pustym krzakom), a jego
    "numero uno" nawet nie miało szans odetchnąć żywym powietrzem."

    :))

    Bye!

    Mariusz [mr.]

  • 28. Data: 2009-08-04 04:33:06
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

  • 29. Data: 2009-08-04 07:52:27
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    _rK_ pisze:
> [...]
    > stronie. Wstyd straszny. Na usprawiedliwienie moge dodac, ze zostalem
    > zmuszony. Gdyby ktos mial ochote zerknac i popatrzec, to zapraszam poki

    No i co, nie ugryzł aparat? :)
    Zdjęcia jak zwykle fajne, wpadnij do Londynu, bo tu tematów takich
    ogrom. Tylko mnie one nie ciągną do pstrykania, wolę na żywo popatrzeć w
    oczekiwaniu na jesień w Beskidach.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 30. Data: 2009-08-04 07:53:04
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <h58d2s$pll$1@news.task.gda.pl> Mariusz [mr.] wrote:

    > Hie, hie... właśnie skojarzyłem - czasem nie o Tobie opowiastka
    > cała?

    Watpie. Raczej nie wyobrazam sobie, zeby ktos bral mnie za swojego
    mistrza.
    --
    [rK] http://robertkresa.com