  • 21. Data: 2022-07-27 00:26:50
    Temat: Re: zbieznosc [OT]
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 26 lipca 2022 o 23:09:26 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    tym pilotem dałem się zrobić w chuja, ale tylko do pewnego wczesnego momentu. Nie to
    co inni specjaliści od gumowych dzwonków i giętkich parasoli. Co drążyli temat jak
    już było wiadomo że w chuja lecisz.
    > Z pilotem to banalna sprawa. Podchodzisz do urządzenia, czytasz
    > producenta, kupujesz pilota, co umie się nauczyć takiego, programujesz i
    > sprawa załatwiona. Próba czytania co taki pilot wysrywa jest zawarta
    > dokładnie w tym, co ktoś już odjebał i zaimplementował w pilocie uczącym.
    > Sens powielania takiego doświadczenia jest zwykłą stratą czasu przy
    > obecnej technice. Równie dobrze, można rozkminiać kody źródłowe painta w
> [...]
    Taki chuj jak komin Batorego że w przypadku odbiorników do domofonow itp taka
    procedura zadziala. Dokąd odbiornik nie zostanie nauczony nowego pilota to se możesz
    programować takiego programowalnego do oporu. Kodu się nauczy ale żeby zadziałał z
    odbiornikiem musi się go odbiornik nauczyć. Piloty oprócz kodu mają numery seryjne i
    one też muszą być wpisane do odbiornika. I sie kurwa nie kłóć bo osobiście to
    przetestowałem na żywym organizmie.

  • 22. Data: 2022-07-27 00:46:32
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]

    one też muszą być wpisane do odbiornika. I sie kurwa nie kłóć bo osobiście to

    Bredzisz w sumie, zależy to oczywiście od systemu, czy kod "zmienny".
    Jest od chuja zabezpieczeń ale rozwijanie tematu na poziomie "czytania"
    pilota, bez rozkminy systemu nadal jest chuja warte. To jak dobierać się
    do głowicy w aucie, przez rurę wydechową.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 23. Data: 2022-07-27 02:03:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 27 lipca 2022 o 00:47:28 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    > pilota, bez rozkminy systemu nadal jest chuja warte. To jak dobierać się
    > do głowicy w aucie, przez rurę wydechową.
    Czyli tłuku bredzę czy nie bredzę. Systemy ze zmiennym kodem są wykorzystywane w
    alarmach w samochodach a nie szlabanach parkingowych czy bramach w kamienicach. W
    pewnych celach, jednym z nich jest sygnalizacja czy ktoś mi się pod domem do paki na
    samochodzie nie dobiera, nabyłem drogą kupna bo na alliexpres podpierdolic się nie da
    kilka nadajników i pilotow. Wszystkie tego typu układy stosowane w tanich pilotach do
    samochodów, otwieraniach szlabanów itp. oparte są na jednym protokole. Pilot ma na
    stałe wpisany kod i numer seryjny. Do takiego pilota co można go nauczyć przepisuje
    się tylko kod. A do uruchomienia odbiornika potrzebne jest porównanie kodu pilota i
    jego numeru seryjnego z tym co wpisane w odbiorniku. I się tłuku nie mądruj bo nie
    masz racji.

  • 24. Data: 2022-07-27 10:48:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Jul 2022 23:08:45 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

> [...]
    drążyli temat jak już było wiadomo że w chuja lecisz.

    > Z pilotem to banalna sprawa. Podchodzisz do urządzenia, czytasz

    Chyba nie widze.

    > kupujesz pilota, co umie się nauczyć takiego,

    Nie ma producent kilku systemow?

    > programujesz i sprawa załatwiona.

    Tzn ide do fachowca i kupuje z zaprogramowaniem, bo
    do programowania przeciez nie mam sprzetu :-)

    > PrĂłba czytania co taki pilot wysrywa jest zawarta
    > dokładnie w tym, co ktoś już odjebał i zaimplementował w pilocie uczącym.

    A, pilot uczacy ... no ale znow - kompatybilny z bramą firmy XXX ...
    da sie tak znalezc?

    A jak dali kod zmienny?

    J.

  • 25. Data: 2022-07-27 10:54:28
    Temat: Re: zbieznosc
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Jul 2022 12:53:05 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    > pewnego wczesnego momentu. Nie to co inni specjaliści od gumowych
    > dzwonków i giętkich parasoli. Co drążyli temat jak już było wiadomo

    Coz poradze, ze mnie interesuje, jak oni to zrobili.
    Jak widze cos, co wiem jak dziala, to mnie nie interesuje :-)

    A z pilotem nadal mnie interesuje, jak to odczytac.
    I kod - chocby po to, aby zobaczyc czy zmienny, i czestotliwosc.

    J.

  • 26. Data: 2022-07-27 10:59:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Jul 2022 22:48:45 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Chuja prawda. Sam tak miałem. Po oponie nic nie było specjalnie widać,
    > ale ściągało. Pojechałem na zbieżność, gość niby ustawił (ale nie
    > pomogło) i chuja dało. Wymieniłem opony i przestało ściągać. Potem się
    > okazało, że zbieżność cały czas była OK ale opona zjebana.

    Ty o sciaganiu, ja o wycieraniu :-)

    Wiadomo, ze jak geometria (to nie tylko zbieznosc) zła, to opone
    scierac bedzie.
    A potem moze i sciagac.

    Najpierw trzeba ustawic zbieznosc i sprawdzic geometrie, potem
    zabierac sie za reszte.

    Tzn jak tylko sciaga, to najpierw trzeba napompowac koła :-)

    > Normalnie, jakbyś kiedyś sam ustawiał, to byś wiedział, że to łatwa
    > sztuczka.
    >>
    > Teraz już mi się nie chce, więc jadę i płacę. Kiedyś sam sobie
    > ustawiałem zbieżność na kije od miotły. Robiłem to po wymianie wahacza
    > czy drążków. Banalna sprawa w sumie.

    Na kija to pewnie i ja bym potrafil.

    Ale tu jest na 4 kamery, i to mnie interesuje :-)

    J.

  • 27. Data: 2022-07-27 14:07:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 27 lipca 2022 o 11:00:03 UTC+2 J.F napisał(a):

> [...]
    > Na kija to pewnie i ja bym potrafil.
    >
    > Ale tu jest na 4 kamery, i to mnie interesuje :-)

    Mnie interesuje na której stacji ci robili takim przyrządem. Dasz linka albo jeszcze
    lepiej numer telefonu do nich.

  • 28. Data: 2022-07-27 14:14:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Jul 2022 05:07:44 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder wrote:

    > Mnie interesuje na której stacji ci robili takim przyrządem. Dasz linka albo
    jeszcze lepiej numer telefonu do nich.

    We wroclawiu.
    Ale sądząc po youtube - troche takich przyrzadow w Polsce jest.

    Pare lat temu ta stacja miala inny skomputeryzowany przyrzad,
    ale tam to jakas optyka czy lasery.
    Ciekawe - zepsul sie, czy ten lepszy ?

    J.

  • 29. Data: 2022-07-27 14:23:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Jul 2022 17:03:10 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    > jest porĂłwnanie kodu pilota i jego numeru seryjnego z tym co
    > wpisane w odbiorniku. I się tłuku nie mądruj bo nie masz racji.

    oj Kapelinderku - a gdzie twoja logika?
    Skoro kod jest staly, to co za problem wpisac do nowego pilota kod
    innego dzialajacego w systemie pilota?
    I beda dwa piloty, o tym samym numerze, i oba beda dzialaly.

    A nawet jak kod zmienny, ale protokol tani, to byc moze daje sie
    ustalic ten tajny nr seryjny i tez do innego pilota wpisac.
    Ba - pilot uczacy sie moze nawet sam to zrobi ..

    J.

  • 30. Data: 2022-07-27 15:15:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 27 lipca 2022 o 14:14:36 UTC+2 J.F napisał(a):

> [...]
    > Ale sądząc po youtube - troche takich przyrzadow w Polsce jest.
    >
    > Pare lat temu ta stacja miala inny skomputeryzowany przyrzad,

    Czyli nie byłeś w film wyświetlił ci się przypadkowo. Jak byś był to podał byś adres.
    Działalność gospodarcza nie jest objęta ochroną danych osobowych a wręcz przeciwnie,
    w nazwie musi być nazwisko właściciela. Założyłeś temat tak jak ten z pilotami żeby
    głupkom trochę czasu zająć. Mam rację?