eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikazbieznoscRe: zbieznosc [OT]
  • X-Received: by 2002:ac8:58ce:0:b0:31f:ced:2d73 with SMTP id
    u14-20020ac858ce000000b0031f0ced2d73mr16195364qta.371.1658880190466; Tue,
    26 Jul 2022 17:03:10 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:ac8:58ce:0:b0:31f:ced:2d73 with SMTP id
    u14-20020ac858ce000000b0031f0ced2d73mr16195364qta.371.1658880190466; Tue,
    26 Jul 2022 17:03:10 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!1.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!border-1.nntp.ord.giganews.com!nntp.giga
    news.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.
    googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 26 Jul 2022 17:03:10 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <62e06efd$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=37.248.138.99;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 37.248.138.99
    References: <1...@4...net>
    <62df0c13$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <1np5uy30ai4vw.roit9g42mffz$.dlg@40tude.net>
    <1...@g...com>
    <62e05804$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <62e06efd$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: zbieznosc [OT]
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 27 Jul 2022 00:03:10 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 56
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:773515
    [ ukryj nagłówki ]

    środa, 27 lipca 2022 o 00:47:28 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    > W dniu 27.07.2022 o 00:26, Zenek Kapelinder pisze:
    > >>>> A mnie tylko zainteresowalo jak ta maszynka dziala ...
    > >>>>
    > >>>> J.
    > >>> I dlatego jak z pilotem wywołałeś burze w nocniku z gównem. Muszę przyznać że z
    tym pilotem dałem się zrobić w chuja, ale tylko do pewnego wczesnego momentu. Nie to
    co inni specjaliści od gumowych dzwonków i giętkich parasoli. Co drążyli temat jak
    już było wiadomo że w chuja lecisz.
    > >> Z pilotem to banalna sprawa. Podchodzisz do urządzenia, czytasz
    > >> producenta, kupujesz pilota, co umie się nauczyć takiego, programujesz i
    > >> sprawa załatwiona. Próba czytania co taki pilot wysrywa jest zawarta
    > >> dokładnie w tym, co ktoś już odjebał i zaimplementował w pilocie uczącym.
    > >> Sens powielania takiego doświadczenia jest zwykłą stratą czasu przy
    > >> obecnej technice. Równie dobrze, można rozkminiać kody źródłowe painta w
    > >> Windows. Nachuj?
    > >>
    > >> Koniec tematu EOT.
    > > Taki chuj jak komin Batorego że w przypadku odbiorników do domofonow itp taka
    procedura zadziala. Dokąd odbiornik nie zostanie nauczony nowego pilota to se możesz
    programować takiego programowalnego do oporu. Kodu się nauczy ale żeby zadziałał z
    odbiornikiem musi się go odbiornik nauczyć. Piloty oprócz kodu mają numery seryjne i
    one też muszą być wpisane do odbiornika. I sie kurwa nie kłóć bo osobiście to
    przetestowałem na żywym organizmie.
    > Bredzisz w sumie, zależy to oczywiście od systemu, czy kod "zmienny".
    > Jest od chuja zabezpieczeń ale rozwijanie tematu na poziomie "czytania"
    > pilota, bez rozkminy systemu nadal jest chuja warte. To jak dobierać się
    > do głowicy w aucie, przez rurę wydechową.
    > --
    > LordBluzg(R)??
    > <<<?i? ć?d?? i Putina>>>
    Czyli tłuku bredzę czy nie bredzę. Systemy ze zmiennym kodem są wykorzystywane w
    alarmach w samochodach a nie szlabanach parkingowych czy bramach w kamienicach. W
    pewnych celach, jednym z nich jest sygnalizacja czy ktoś mi się pod domem do paki na
    samochodzie nie dobiera, nabyłem drogą kupna bo na alliexpres podpierdolic się nie da
    kilka nadajników i pilotow. Wszystkie tego typu układy stosowane w tanich pilotach do
    samochodów, otwieraniach szlabanów itp. oparte są na jednym protokole. Pilot ma na
    stałe wpisany kod i numer seryjny. Do takiego pilota co można go nauczyć przepisuje
    się tylko kod. A do uruchomienia odbiornika potrzebne jest porównanie kodu pilota i
    jego numeru seryjnego z tym co wpisane w odbiorniku. I się tłuku nie mądruj bo nie
    masz racji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: