    Date: Wed, 27 Jul 2022 00:46:32 +0200
    Subject: Re: zbieznosc [OT]
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    tym pilotem dałem się zrobić w chuja, ale tylko do pewnego wczesnego momentu. Nie to
    co inni specjaliści od gumowych dzwonków i giętkich parasoli. Co drążyli temat jak
    już było wiadomo że w chuja lecisz.

    > Taki chuj jak komin Batorego że w przypadku odbiorników do domofonow itp taka
    procedura zadziala. Dokąd odbiornik nie zostanie nauczony nowego pilota to se możesz
    programować takiego programowalnego do oporu. Kodu się nauczy ale żeby zadziałał z
    odbiornikiem musi się go odbiornik nauczyć. Piloty oprócz kodu mają numery seryjne i
    one też muszą być wpisane do odbiornika. I sie kurwa nie kłóć bo osobiście to
    przetestowałem na żywym organizmie.

    Bredzisz w sumie, zależy to oczywiście od systemu, czy kod "zmienny".
    Jest od chuja zabezpieczeń ale rozwijanie tematu na poziomie "czytania"
    pilota, bez rozkminy systemu nadal jest chuja warte. To jak dobierać się
    do głowicy w aucie, przez rurę wydechową.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>