eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikazbieznoscRe: zbieznosc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!alphared!news.uzoreto.com!peer03.ams4!
    peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt
    -exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
    ED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: zbieznosc
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <1...@4...net>
    <tbg4je$3n1ps$1@dont-email.me>
    <1...@4...net>
    <2wtjo6xd4iyd.tnhmfkd9dn37$.dlg@40tude.net>
    Date: Mon, 25 Jul 2022 12:03:59 +0200
    Message-ID: <1vcisfkto8cmf$.11fxzpa7ucbzp$.dlg@40tude.net>
    Lines: 32
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.190.181
    X-Trace: 1658743440 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 463 83.7.190.181:52581
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2346
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:773463
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 25 Jul 2022 11:08:06 +0200, Adam wrote:
    > Dnia Mon, 25 Jul 2022 09:14:05 +0200, J.F napisał(a):
    >> On Sat, 23 Jul 2022 08:31:10 +0200, ToMasz wrote:
    >>> W dniu 21.07.2022 o 18:09, J.F pisze:
    >>>> w samochodzie.
    >>>> Ostatnio mi ustawiali na maszynce Hunter DSP 600
    >>>> jak oni to zrobili ?
    >>>> https://www.youtube.com/watch?v=EMQ4_sdHZDU
    >>>>
    >>>> Na koła są zakladane "reflektory", pasywne,
    >>> i w tym miejscu powstaje największy błąd. Albo inaczej: jeśli powstanie
    >>> błąd, (krzywa felga, nawet nie w sensie po kontakcie z krawężnikiem, ale
    >>> z fabryki, bo akurat ten parametr nie jest krytyczny, brud na feldze
    >>> itp)to ta metoda nie pozwoli na jego wychwycenie.
    >>> no to czemu takie coś stosujemy? Bo jak auto felgi są w stanie idealnym,
    >>> to metoda jest wystarczająco dokładna a dużo szybsza
    >>
    >> Jakos tak wszystkie metody zawsze cos mocowaly do felgi.
    >> Pozostaje kwestia sprawdzenia, czy felga prosta, i ewentualnie
    >> kompensacji ..
    >>
    > W starszych metodach nic się nie mocowało do felgi, wystarczał sznurek
    > łączący przednie i tyle koło. Sprawdzało się odległość od sznurka do opony
    > przedniego koła, i ta odległość dla przeniej i tylnej części opony musiała
    > być jednakowa. Najczęściej sznurek dotykał oponę.

    No to korzystales z opony mocowanej do felgi.
    Przy czym opona moze byc krzywa, a sznurek jest wyjatkowo niedokladny.

    W kolejnej wersji byly obracane lampki - mocowane do felg.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: