  • Data: 2022-07-27 10:48:18
    Temat: Re: zbieznosc [OT]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 26 Jul 2022 23:08:45 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:
> [...]
    że z tym pilotem dałem się zrobić w chuja, ale tylko do pewnego wczesnego
    momentu. Nie to co inni specjaliści od gumowych dzwonków i giętkich parasoli. Co
    drążyli temat jak już było wiadomo że w chuja lecisz.

    > Z pilotem to banalna sprawa. Podchodzisz do urządzenia, czytasz
    > producenta,

    Chyba nie widze.

    > kupujesz pilota, co umie się nauczyć takiego,

    Nie ma producent kilku systemow?

    > programujesz i sprawa załatwiona.

    Tzn ide do fachowca i kupuje z zaprogramowaniem, bo
    do programowania przeciez nie mam sprzetu :-)

    > PrĂłba czytania co taki pilot wysrywa jest zawarta
    > dokładnie w tym, co ktoś już odjebał i zaimplementował w pilocie uczącym.

    A, pilot uczacy ... no ale znow - kompatybilny z bramą firmy XXX ...
    da sie tak znalezc?

    A jak dali kod zmienny?

    J.