  • Data: 2019-01-03 13:42:42
    Temat: Re: zasilanie pilota
    Od: "zhbick" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5c2df5d3$0$503$6...@n...neostrada.
    pl...

    Jeszcze popatrz na oprawke baterii - bywa, ze maja styk z boku.
    > I przy wlozeniu dwoch dotyka obu ... i w efekcie jedną zwiera.
    >
    > Taka oprawka sie na pewno do dwoch 2016 nie nadaje.

    Oprawka jest identyczna z poniższą (zdjęcie poglądowe z netu):
    https://zapodaj.net/1ddc693a589d1.png.html

    Siedzą 2xCR2016, połączone szeregowo.
    Sprawdziłem miernikiem napięcie obydwóch baterii w drugim pilocie i jest ~3V
    w jednej i 0V w drugiej...