-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: zasilanie pilota
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5c2c937e$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Wed, 2 Jan 2019 12:06:31 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.3.3
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5c2c937e$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <5c2c9b4b$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.28.214.33
X-Trace: 1546427211 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 498 83.28.214.33:65034
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647238
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-01-02 o 11:33, zhbick pisze:
> Po rozkręceniu pilota do centralnego zamka w celu wymiany baterii
> zauważyłem, że w koszyku siedzą upchnięte 2 sztuki CR2016. Z racji tego,
> że pilot nosi ślady wcześniejszej rozbiórki zastanawiam się, czy
> faktycznie wymaga on 6V do poprawnej pracy, czy może była to jakaś
> rzeźba w gównie wynikająca z braku jednego ogniwa CR2032 i polegająca na
> włożeniu tam 1 sprawnej pastylki 2016 i drugiej rozładowanej jako
> wypełniacz. Centralka do centralnego zamka nieznanego typu, polskiej
> produkcji, zakładana zeszłej jesieni rzekomo jako nowa, w miejsce
> zakładanego niegdyś autoalarmu. Pilot już po trzech miesiącach odmówił
> współpracy (diodka na nim się świeciła podczas wciskania przycisku, ale
> przestał otwierać/zamykać).
>
> Jak myślicie - czy taki pilot faktycznie może wymagać aż 6V do
> działania? Mogę rzecz jasna kupić 1x CR2032 plus 2x CR2016 bo koszt
> mały, ale czuję bezsens takiego działania w przypadku, gdyby ktoś z Was
> potrafił odpowiedzieć na powyższe pytanie. Wszystkiego najlepszego w
> nowym roku!
A czy tego po prostu nie ma w instrukcji obsługi samochodu?
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.01.19 12:52 Kris
- 02.01.19 13:01 WS
- 02.01.19 15:38 T.
- 02.01.19 15:56 zhbick
- 02.01.19 16:30 WS
- 02.01.19 16:47 zhbick
- 02.01.19 23:30 PiteR
- 03.01.19 12:11 zhbick
- 03.01.19 12:44 J.F.
- 03.01.19 13:42 zhbick
- 03.01.19 14:02 J.F.
- 03.01.19 14:08 zhbick
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=