  • 61. Data: 2011-06-18 11:35:30
    Temat: Re: zarowki h4 mocniejsze od standardowych
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > *PLONK!* - nie ma sensu z trollem, który nie pamięta co sam pisał,
    > dyskutować.
    Fakaj się razem ze swoim plonkiem i naucz sie czytać ze zrozumieniem.

    Pomogę ci.
    Znak zapytania na końcu to nie stwierdzenie faktu matołku.
    To znak interpunkcyjny który stawia się na końcu zdania by otrzymać
    dane informacje od osoby pytanej.
    Tylko matoł może sie o to obrazić.
    --
    Krzysiek

  • 62. Data: 2011-06-18 12:08:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak

    > Roman, wyluzuj. Nie chcę tu bronić Krzyśka, ale fakt jest taki, że
    > osobnika "to" spora część grupy ma w KFie. I to nie bez powodu.

    Ojejku! To okropne!

  • 63. Data: 2011-06-18 12:39:03
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-18 11:35:30 +0200, Krzysztof 45 <m...@v...pl> said:

    > Fakaj się

    To bez sensu, jeśli założył filtr.

> [...]
    > Znak zapytania na końcu to nie stwierdzenie faktu matołku.
    > To znak interpunkcyjny który stawia się na końcu zdania by otrzymać

    To chyba o to chodzi:

    On 2011-06-17 21:07:56 +0200, Krzysztof 45 <m...@v...pl> said:

    > Jesteś pedałem?

    Tu zgodnie osiągneliście poziom...

    ...dość niski.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 64. Data: 2011-06-18 12:44:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bydlę

    > Tu zgodnie osiągneliście poziom...
    >
    > ...dość niski.
    > ;-)

    Ja stwierdziłem tylko fakt. :-) Jeśli ktoś nie widzi różnicy pomiędzy
    "mają być", a "są", to zapewne do grona analfabetów należy.

  • 65. Data: 2011-06-18 12:57:54
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Bydlę napisał(a):
    > To bez sensu, jeśli założył filtr.
    Niech zakłada. Na Ciebie też założył? Jak nie to pewnie poczyta :-D
    :-D
    > Tu zgodnie osiągneliście poziom...
    > ...dość niski.
    Zgadzam się.
    --
    Krzysiek

  • 66. Data: 2011-06-18 13:02:57
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Ja stwierdziłem tylko fakt. :-) Jeśli ktoś nie widzi różnicy pomiędzy
    > "mają być", a "są", to zapewne do grona analfabetów należy.
    Jeżeli one nie są, to jak maja być? Zdrowy?
    --
    Krzysiek

  • 67. Data: 2011-06-18 13:11:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Bydlę,

    Saturday, June 18, 2011, 12:39:03 PM, you wrote:

    > To bez sensu, jeśli założył filtr.

    Ale Ty oczywiście musiałeś ścierwo ze śmietnika wywlec :(

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 68. Data: 2011-06-18 13:34:40
    Od: Krzyś 45 <m...@v...pl>

    RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Ale Ty oczywiście musiałeś ścierwo ze śmietnika wywlec :(
    No to drugi raz zes sie juz przdstawil chipokryto.
    Wiec znizajac sie do ciebie, powiadam pierdol się razem ze swoim
    smietnikem.
    EOT
    --
    Krzysiek

  • 69. Data: 2011-06-18 13:53:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Ale Ty oczywiście musiałeś ścierwo ze śmietnika wywlec :(

    Widzę, że i Ty masz swoje ekscentryczne hobby -- informowanie wszem i
    wobec kogo masz w KF-ie. :>

  • 70. Data: 2011-06-18 13:56:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Krzyś 45

    > No to drugi raz zes sie juz przdstawil chipokryto.

    Teraz już wiem na pewno, że jesteś stuprocentowym analfabetą. :-)

    > Wiec znizajac sie do
    > ciebie, powiadam pierdol się razem ze swoim smietnikem.

    Czy mógłbyś szerzej opisać tę technikę seksualną?