  • 51. Data: 2011-06-18 09:23:41
    Temat: Re: zarowki h4 mocniejsze od standardowych
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Wolę być daltonistą niż ciotą wpierającą innym swoje odchylenie
    Nie odpowiedziałeś na pytanie, czy światło zbliżone do dziennego o
    temperaturze barwowej 4000° Kelvina to światło niebieskawe?
    --
    Krzysiek

  • 52. Data: 2011-06-18 09:37:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysztof,

    Saturday, June 18, 2011, 9:23:41 AM, you wrote:

    > Nie odpowiedziałeś na pytanie,

    Nie odpowiadam na pytania trolli, wpierającym innym własne odchylenia
    seksualne.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 53. Data: 2011-06-18 09:39:10
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > begin marek

    > One mają być niebieskawe, a nie lepiej świecić.
    Dokształć się a pieprz farmazony.
    http://skoda.autokacik.pl/pages/zarowki/zarowki.htm
    --
    Krzysiek

  • 54. Data: 2011-06-18 09:40:54
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Filip KK napisał(a):
    > (bez xenonu-bo jest to zupełnie
    > niepotrzebne, masz mieć jasno a nie niebiesko)
    Następny z fobią niebieskiego
    Co ma wspólnego xenon z niebieskim?

    Stare ale jare.
    Polecam tym co im niebieskawo.

  • 55. Data: 2011-06-18 09:49:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Jun 2011 01:25:10 +0200, Filip KK wrote:
    >Zamontuj dalekosiężne halogeny na dach (bez xenonu-bo jest to zupełnie
    >niepotrzebne, masz mieć jasno a nie niebiesko). Wpakuj 2-4 halogeny.

    Ale ksenony sa tez jasne. i nie trzeba az tak grubych przewodow.

    J.

  • 56. Data: 2011-06-18 09:50:04
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Nie odpowiadam na pytania trolli, wpierającym innym własne odchylenia
    > seksualne.

    Roman, wyluzuj. Nie chcę tu bronić Krzyśka, ale fakt jest taki, że
    osobnika "to" spora część grupy ma w KFie. I to nie bez powodu.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 57. Data: 2011-06-18 09:51:41
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Nie odpowiadam na pytania trolli
    A co teraz po raz trzeci robisz? Trollu
    --
    Krzysiek

  • 58. Data: 2011-06-18 10:55:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marcin,

    Saturday, June 18, 2011, 9:50:04 AM, you wrote:

    > Roman, wyluzuj. Nie chcę tu bronić Krzyśka, ale fakt jest taki, że
    > osobnika "to" spora część grupy ma w KFie. I to nie bez powodu.

    Ależ wiem - sam już do tego dojrzewam. Jednak nie zmieni to faktu, że
    wyzywanie kogoś od pedałów jest zagrywką poniżej pasa.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 59. Data: 2011-06-18 11:04:30
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Jednak nie zmieni to faktu, że
    > wyzywanie kogoś od pedałów jest zagrywką poniżej pasa.
    Wyzywanie? W którym miejscu wyzywam kogoś od pedałów?

    To ty wyzywasz! Ciota z twojej strony, to na jakiej jest wysokości
    hipokryto?
    --
    Krzysiek

  • 60. Data: 2011-06-18 11:14:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysztof,

    Saturday, June 18, 2011, 11:04:30 AM, you wrote:

    > Wyzywanie? W którym miejscu wyzywam kogoś od pedałów?

    *PLONK!* - nie ma sensu z trollem, który nie pamięta co sam pisał,
    dyskutować.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl