  • Data: 2010-12-18 18:01:45
    Temat: Re: zaroka matowa a pierdolona UE
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol wrote:

    > "Artur Stachura" <k...@p...onet.eu> wrote in message

    > Nie mam problemu z dynią, melonem, arbuzem... to owoce, OK.
    > Ogórki? Pomidory? Owszem, owoce w znaczeniu biologicznym,
    > nie kuchennym... więc też nie budzi to we mnie sprzeciwu.
    > Ale marchewka? Słodki ziemniak? Marchewka? Rabarbar??
    > Fajnie jest... nie ma co.

    To jest dyrektywa o konfiturach i marmoladach. W każdym razie niemiecka
    wersja jest dużo lepsza i bardziej precyzyjna, bo jest tam napisane "sind
    den Früchten gleichgestellt", czyli równouprawnione z owocami (ale nimi nie
    są).
    W każdym razie płatki róży do tego nie należą, ale płatki pelargonii owszem
    (jako dodatek do pigwy).

    Waldek