  • Data: 2010-12-15 16:13:47
    Temat: Re: zaroka matowa a pierdolona UE
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 15.12.2010 11:49, schrieb janusz_kk1:

> [...]

    Coponiektóre są zakazane. Obecnie kupowane słuchawki muszą mieć
    ograniczoną głośność do bodajże 125dBA. Wyjątkiem są słuchawki
    audiologiczne, których normalnie w sklepach nie kupisz.

    Nie trzeba. Wystarczy skompensować braki podbiciem odpowiednich
    częstotliwości. Jak się uprzesz, to można zrobić płaską charakterystykę
    słuchawek korzystając z odpowiednich filtrów. Kwestia zrobienia pomiarów
    na sztucznym uchu. Ale wtedy muzyka brzmi nienaturalnie. Mniej więcej
    tak, jak w komorze bezechowej, czyli bezpłciowo.

    > Co nie zmienia faktu że powycinane pasmo źle wpływa na mózg i powoduje
    > uszczerbek w słyszeniu.

    Hmm. A opóźnienia pociągów powodują zaburzenia miesiączki u kangurzyc.

    Transmisje radiowe ze studia do nadajników lokalnych są kodowane MP3 już
    od dłuższego czasu. Czy radio satelitarne, czy FM, po drodze był na
    pewno jakiś kodek.

    Waldek