  • Data: 2017-07-15 00:10:34
    Temat: Re: zarobki w elektronice
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-14 o 06:17, Pszemol pisze:
    > "Dariusz Dorochowicz" <dadoro@_wp_._com_> wrote in message

    > Raczej z niechęci do wykonywania żmudnych i monotonnych
    > czynności, które męczą nasz mózg - wolimy chyba czynności
    > dające satysfakcję jakąś, stąd wynalazki aby pozbyć się tych
    > nudnych robót i mieć więcej czasu na ciekawsze zajęcia...
    > Wynalazki nie są innymi słowami po to, aby uzyskany czas
    > spędzać na kanapie pijąc piwo i patrzeć w TV.

    Oszukujesz się.
    Naprawdę myślisz że ten ktoś kto stwierdził że chrzani siedzenie na
    swoim drzewie i użeranie się z sąsiadami którzy mu te banany podbierają
    i poszedł szukać lepszego rozwiązania zrobił to żeby zająć się czymś
    ciekawszym? Albo że ktoś inny wybudował studnię z odpowiednimi
    mechanizmami ułatwiającymi wyciąganie wody żeby mógł się zająć potem
    następnymi wynalazkami? Owszem, mogę się zgodzić z tym, że nie mieli na
    celu oglądanie TV, ale co do piwa to już nie byłbym taki pewien.

    Pozdrawiam

    DD