  • Data: 2017-07-15 08:58:22
    Temat: Re: zarobki w elektronice
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 13 lipca 2017 17:59:59 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:

    > u mnie prawie standard niestety.
    > Chociaż - muszę powiedzieć, że wschody słońca bywają przepiękne :)

    Zła organizacja pracy, brak delegowania itp.
    To da się leczyć
    Piszę poważnie
    Kolega kilka lat temu miał podobnie- od rana do późnej nocy w robocie, nie wiedział w
    pewnym momencie do których klas jego dzieciaki chodzą. Podatki miesiąc w miesiąc
    pięciocyfrowe płacił.
    Prawie rok terapi i okazało się że się da tak życie ułożyć że robota od 8-9 do max
    18tej
    Firma nie upadła a wprost przeciwnie- rozwija się
    No i najważniejsze= komórka o 18tej wyłączona a firma działa i funkcjonuje
    prawidłowo. Wcześniej nawet do kibla komóre brał.
    Troche to trwało ale jak mówi- dało się.
    Teraz i na dwutygodniowy urlop mu się zdarza wyjechać z rodziną ze dwa razy do roku,
    i czasami do mnie z rodziną w sobote wpadnie czy do innych znajomych. Wcześniej na to
    czasu nie miał a jak nawet gdzies tam uroczystość rodzinna była to wiecznie komórka
    przy uchu.
    Jak mówi dzisiaj to kwestia złej organizacji pracy była i brania wszystkiego na
    siebie.