  • Data: 2017-07-15 09:30:42
    Temat: Re: zarobki w elektronice
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-15 o 03:05, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości
    >
    > Chodzi ci o coś w podobie np. rureczki, aby kabel nie załamywał się na
    > kancie wtyczki (i w rezultanie któraś z żył w końcu się złamie), tylko
    > tak łagodnie, jakby łukiem, coby tam... zmęczenia materiału za szybko
    > nie wywołać?

    Dokładnie tak.

    > Ciekawe, czy ja bym potrafił... Pracę w Tepsie skończyłem 17 lat temu...
    > A profil firmy zmienił się na tyle, ze nie wiem, czy miałbym gdzie
    > kontynuować... a i zdrowie już nie to. Jeśli by to była jednak praca
    > telefonistki, biorę od zaraz.

    Jeżeli znasz złącza i narzędzie Krone to 5 minut gadania do kategorii 6
    włącznie. Jak nie, to 10 minut. Dla wyższych kategorii i kabli
    ekranowanych to już zależy od typu złącz i generalnie trwa to dłużej.
    Ale jeżeli nie masz doświadczenia z kablami - no to trzeba trochę
    potłumaczyć.
    Jak chcesz mieć papier to dzień szkolenia (w tym sporo gadania) i zwykle
    ładnych parę złotówek.

    Pozdrawiam

    DD