  • Data: 2014-01-26 23:31:28
    Temat: Re: zamarzaj?ca szyba
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 26 stycznia 2014 23:12:49 UTC+1 użytkownik Marcin Kenickie Mydlak
    napisał:
> [...]
    mógłbyś Księżyc lizać. Zamiast się mądrować wykręć świece wstaw zaślepki i opisz jak
    auto super jechało. Oczywiście tego nie zrobisz bo z wyjątkiem komputera i netu nie
    masz nic więcej.

> [...]
    >
    > temperaturach dodatnich, nie powinno być różnicy.
    >
    > Ty, głupku, chcesz wykręcić długie świece żarowe i wkręcić krótkie
    >
    > zaślepki. I chyba nie zdajesz sobie sprawy, o ile tym zwiększysz
    >
    > objętość komory spalania w dieslu. A co za tym idzie, znacznie
    >
    > zmniejszysz kompresję i będziesz się dziwił, że silnik nie działa jak
    >
    > powinien.
    >

    > --
    >
    > Marcin "Kenickie" Mydlak
    >
    > Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    >
    > P307 2.0HDi/90
    >
    > "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

    Debil taki jak ty nawet wkręcenie zaślepek spierdoli. Koło chuja mi lata czy wiesz od
    czego powinno zapalać się wtryśnięte paliwo czy nie wiesz. Możesz umrzeć w niewiedzy
    mając dyplom wiejskiego głupka.