-
Data: 2014-01-29 08:41:10
Temat: Re: zamarzaj?ca szyba
Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2014-01-28 23:44, k...@g...com pisze:
> W dniu wtorek, 28 stycznia 2014 22:18:42 UTC+1 użytkownik Marcin Kenickie Mydlak
napisał:
>> W dniu 2014-01-26 23:31, k...@g...com pisze:
>>
>>>
>>
>>> Debil taki jak ty nawet wkręcenie zaślepek spierdoli. Koło chuja mi lata czy
wiesz od czego powinno zapalać się wtryśnięte paliwo czy nie wiesz. Możesz umrzeć w
niewiedzy mając dyplom wiejskiego głupka.
>>
>>>
>>
>>
>>
>> A coś merytorycznie? Czy może próbujesz atakować, bo wiesz, że
>>
>> strzeliłeś babola, ale nie masz za grosz godności by się do tego
>>
>> przyznać? Za cienki w grzebyku jesteś, kurczaczku.
>>
>>
>>
>> --
>>
>> Marcin "Kenickie" Mydlak
>>
>> Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
>>
>> P307 2.0HDi/90
>>
>> "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
>
> Merytorycznie to tak ze mądry wie o co chodzi z uproszczeniem w stylu wyjmij świecę
żarową. Ona jest tak potrzebna jak powietrze do oddychania. Mądry nawet jak nie
wiedział to się zastanowi i uzna że potrzebna. Wiejski głupek będzie szukał dziury w
całym. Każdy pełnosprawny dizel zapali w korzystnych warunkach bez świec. Ludzie
jesienią się dowiadują że coś za długo muszą kręcić rozrusznikiem. Po wymianie świec
usterka znika. Przy -10 świeca nie jest w stanie z wyjątkiem siebie nic ugrzać. Nie
ta moc. Wtryśnięte paliwo wcale nie musi się zapalić. Ale jak trafi na coś ugrzane do
kilkuset stopni to zapali się na 100%. W czasie pracy świeca jest rozgrzana do
kilkuset stopni ciepłem spalania w cylindrze. I to że jest bardzo gorąca ułatwia
zapłon. Zapłon nie może być w dowolnym miejscu w cylindrze. Płomień musi rozejść się
w sposób kontrolowany, bo tylko wtedy spali się cała albo prawie cała ilość
wtryśniętego paliwa. Jak tego ni
e rozumiesz to nie jest to mój problem tylko twój. Pracujący silnik wysokoprężny z
rozgrzaną do kilkuset stopni świecą żarową która ułatwia zapłon paliwa dalej jest
silnikiem o zapłonie samoczynnym. Bo do zapłonu nie potrzebuje energii z zewnętrznego
źródła.
>
Zauważcie jeszcze chłopaki, zanim się pobijecie ;) że są starsze dizle z
komorą wstępną - i te trudno odpalić bez podgrzania świec, i są nowsze z
wtryskiem bezpośrednim, ale też o 2 głównych konstrukcjach - ze świecami
płytkowymi i świecami prętowymi.
Ponadto silniki uturbione są odprężone względem podobnych konstrukcyjnie
wolnossących.
Bez grzania świec najłatwiej odpalić wersje CR-2 (wtryskiwacze pracujące
na ok. 1600 do 1800 bar) oraz CR-3 (ponad 2000 bar) - powinny w okolicy
zera Celsiusza odpalić od razu.
Przykładowo Freelander 1 po liftingu, silnik TD4 (czyli M47R) - palił
przy zerze bez grzania jak gdyby nic, tylko przez chwilę były białe,
"naftowe" spaliny i smród. Common Rail 2 gen, ok. 1650 bar, turbo.
Silnik Mitsubishi 4M40 (np. Pajero II, 2.8TD) - już przy zerze miewa
problemy (bez świec). Wtrysk pośredni i turbo.
Niektóre czołgi w czasie II W.Ś. paliły bez grzania, ale miały "wtrysk"
sprężonego powietrza ;)
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 29.01.14 18:13 jerzu
- 29.01.14 19:48 k...@g...com
- 29.01.14 21:21 masti
- 30.01.14 13:57 k...@g...com
- 30.01.14 14:19 masti
- 30.01.14 14:23 inny punkt siedzenia...
- 30.01.14 14:40 k...@g...com
- 30.01.14 17:28 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody