eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzakup - automat, 4x4 i tu zaczyna się problem...Re: zakup - automat, 4x4 i tu zaczyna się problem...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    newsfeed.straub-nv.de!news.osn.de!diablo1.news.osn.de!newsfeed.freenet.de!news.
    babsi.de!open-news-network.org!news2.open-news-network.org!not-for-mail
    From: maryjan <n...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zakup - automat, 4x4 i tu zaczyna się problem...
    Date: Wed, 20 Jan 2010 15:11:25 +0000 (UTC)
    Organization: nowhere.com
    Lines: 13
    Message-ID: <b...@j...com>
    References: <o2d7ysrmjflf$.dlg@jakistammid.com> <hj4ug1$b1f$1@newsread1.aster.pl>
    <hj5648$iqg$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: NTM2MTZjNzQ2NTY0NWY1ZjYwOTcwOGUwNTExYTQ0YzYxNDBjODU1NWM0MmRjNDNiOW
    M3YjIxNjE3NDliNzM4Ng==
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.open-news-network.org
    eJwNyccBAzEMA7CV1Cg741iF+49wwRfw1OwTiQwQtEFQAyvkbg5wAs+r5e597TP+LHxbS2kmQ9Rp3ZDbdf+tdkJeGnfqx/oA8mQa+w==
    (20 Jan 2010 15:11:25 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...org
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Jan 2010 15:11:25 +0000 (UTC)
    X-User-ID: NTM2MTZjNzQ2NTY0NWY1ZjJhOTE3ZTIyYjM5MDcwZTBlN2JhYTY2MzJiOGM4ZTUxNjc4M2I2ND
    AwMjkwMGQzMTk5ZjAwZjc5MDliNWViYTc=
    Cancel-Lock: sha1:LQCA4c6KsSuEMNFxvs0Pox5C7jY=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2248676
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz Finke napisał(a):

    > Przy jeździe ze stałą prędkością na wprost rzeczywiście jest
    > podział momentu 90:10 w 4-biegowym automacie i 55:45 w 5-biegowym (były
    > podobno też inne proporcje), ale na pierwszym biegu, przy
    > przyspieszaniu albo w razie wykrycia poślizgu/uślizgu centralne
    > sprzęgło jest błykawicznie zaciskane i na tylną oś trafia 50% mocy.
    > Na angielskojęzycznych forach dyskusyjnych można znaleźć opis sposobu
    > podłączenie ręcznego włącznika sterującego tym sprzęgłem, który ustawia
    > podział 50:50 na żądanie kierowcy.

    no to muszę iść na jakiś kompromis.
    uparłem się, że MUSI mieć AT.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: