eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzakup - automat, 4x4 i tu zaczyna się problem...Re: zakup - automat, 4x4 i tu zaczyna się problem...
  • Data: 2010-01-21 03:51:00
    Temat: Re: zakup - automat, 4x4 i tu zaczyna się problem...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 20 Jan 2010 11:19:45 +0100, Tomasz Finke wrote:
    >Maciej Browarczyk pisze:
    >> Fantastycznie, to prawie stale 4x4, prawie tak jak Rav4.
    >
    >Niektórzy uważają, że prawdziwe 4x4 to są dopiero sztywne mosty,
    >blokady wszystkich dyfrów i snorkel ;-) W Subaru możesz sobie
    >wybrać stałe 4x4 plus reduktor przy ręcznej skrzyni albo płynny
    >rozdział mocy przy automacie, ale w każdej wersji tylne koła są
    >zawsze napędzane.

    Czy ten "plynny rozdzial mocy" to taki marketingowy eufemizm na
    zablokowany dyfer ?

    Nie bardzo sobie wyobrazam zmienne sterowanie rozdzialem momentu, tzn
    owszem - jest pare pomyslow, ale wszystkie raczej dosc kosztowne i w
    produkcji i w eksploatacji ..

    >Zresztą Rav4 też były produkowane w wersji z
    >centralnym mechanizmem różnicowym i stałym napędem na 4 koła.

    Ale blokowanym czy nie ? Zeby sie nie skonczylo "jak jedno kolo jest
    do d*, to caly naped jest ..."

    Co prawda dzis ASR/TCS potrafi to naprawic.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: