  • Data: 2023-08-21 19:34:01
    Temat: Re: zakaz pokątnego ładwowania
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.08.2023 o 10:10, heby pisze:

    > W sensie żeby ogień głośniej napierdalał?
    >
    > Ale serio: co w takim nagłośnieniu są za prądy, że się paliło? Zawsze mi
    > się wydawało że to tylko jakieś głośniki, gdzie naście wat to już dużo.

    Wzmacniacze mają po kilkaset watów. Zjarała się końcówka mocy.

    > Miałem szerokie doświadczenia ze studentami dziennikarstwa.

    Ale to nie dziennikarze piszą normy.

    > Struktura krzemu, szczególnie grzana punktowo przez pojedynczą jednostkę
    > logiczną, pęka od naprężeń termicznych.
    >
    > Metale tak się nie zachowują.

    Tym niemniej lutownica do elektroniki to kilkadziesąt watów. A stop topi.

    > Stosujac takie porównania nigdzie nie dojdziesz, poza zakopywaniem się w
    > coraz wieksze pokłady ignorancji, jak ten dziennikarz.

    Na razie to ty się zakopujesz.

    > Ponieważ nie działa niewidzialna ręka rynku. Przeciętny konsument jest
    > debilem, więc nie wymusi takiego dodatku w swoim samochodzie, bo nie wie
    > co to jest.

    Czyli nie działa.

    > Większość tych urządzeń nie wymaga takich zabezpieczeń, bo nie jest
    > używana przez przeciętnego debila.

    No ale skoro to kilka linii kodu to dodatkowe zabezpieczeie się przyda.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!