  • Data: 2012-10-06 23:08:44
    Temat: Re: zajebisty pomysł.
    Od: k...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 6 października 2012 22:30:17 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:

    > Kogut zainwestuj w 40tude. Jest user friendly i popularny.
    >

    > --
    >
    > Piter
    >
    > vw golf mk2 1.3 '87
    >
    > vw passat B5 1.6 '98

    Ja tam zgodny facet jestem. Jak Ty do mnie z kurtuazją to nie wypada inaczej
    odpowiedzieć. Szyfrem jakimś nadajesz a ja prosty facet jestem. Nie znam się na
    komputerach, programach. Jak ktoś myśli że złośliwie coś robię to znaczy że głupi
    jest. Nie mam zamiaru utrudniać nikomu życia. Wiem że wkurzające jest jak wychodzi
    jedna zajebista linijka. Też mnie to wkurzało bo ciężko się czyta. Nie wiem jak
    zrobić żeby było dobrze. Korzystam z tego czegoś co google ma. Jak mi ktoś podpowie o
    zrobić żeby było lepiej to od razu zrobię. Tylko trzeba tak tłumaczyć jak dziad babie
    na granicy tłumaczył.