  • Data: 2014-03-24 23:57:09
    Temat: Re: zagraniczne OC, -czy przechodzi?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> wrote in message
    news:lgcftm$bli$1@node2.news.atman.pl...

    > A jest w tym systemie jakieś powiązanie między autem i tablicą? Bo na
    > podstawie tego co piszesz, to tablice są raczej przypisane do właściciela,
    > a nie auta. Mogę kupić drugi samochód i przekładać tablice? Muszę to
    > gdzieś zgłaszać? W każdym stanie jest tak samo?

    Tablice przypisane są do Ciebie i do auta...
    Jak pozbywasz się auta zatrzymujesz tablice.
    Możesz je przypisać tylko do jednego auta na raz.
    Dokonujesz tego rejestrując zakupione auto i płacąc podatek od transakcji.

    W USA nie ma tak jak kolega pisze o Szwajcarii, jak masz wiele aut to musisz
    mieć wiele tablic, po jednej dla każdego auta.