  • 11. Data: 2011-06-08 22:03:03
    Temat: Re: zagadka - długie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 08 Jun 2011 21:58:28 +0200 osobnik zwany krzyss
    wystukał:

    a chyba, że tak

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2011-06-08 22:18:50
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-08 21:59, Marek Giżyński pisze:

    > Najpierw zdrowa seria - potem tuning. Zaaplikujesz szczepionke na grype
    > pacjentowi, ktory ma przeziebienie?
    >
    > m.

    535d też zaczipowałem. Przebieg 18kkm i był jeszcze na gwarancji.
    Wg książki to powinien mieć 272KM, a na hamowni wyszło 251.
    535d po zaczipowaniu ma 306 na hamowni i jedzie :D

    Czipowałem też Vectre C 1.9 CDTI. Wg książki powinna mieć 150
    a na hamowni wyszło 151. Po czipie 195 i jedzie.

    Tyle, że Vectra ma manualną skrzynie, a beemki, które dłubałem
    ASB. Podobno ciężko się hamuje skrzynie ASB, bo na konwerterze
    są jakieś jajca, co fałszują pomiar.

    Tak czy inaczej uważam, że z tym E91 coś jest.
    ale nie mam koncepcji co. ASO powiedziało, że wszystko
    jest OK i się czepiam :|

  • 13. Data: 2011-06-08 22:27:00
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-08 21:36, to pisze:
    > begin megrims

    > Turbina pada, jakaś nieszczelność w dolocie, coś w tych okolicach myślę.

    No dobra. Może z czystej inżynierskiej ciekawości chciałbym
    wiedzieć co mu dolega, ale jednak zadam pytanie bardziej
    precyzyjnie:

    Może ktoś polecić kogoś na prawdę dobrego w Poznaniu,
    kto by zajrzał do tej E91 i zrobił aby to auto tyle
    nie chlało i zaczeło jechać?

  • 14. Data: 2011-06-09 02:17:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin megrims

    > Może ktoś polecić kogoś na prawdę dobrego w Poznaniu, kto by zajrzał do
    > tej E91 i zrobił aby to auto tyle nie chlało i zaczeło jechać?

    Niestety w tym Ci nie pomogę, ale radzę Ci nie upalać tego auta do czasu
    naprawy (zbyt wysokie EGT źle działa na turbinę i sam silnik), a po
    naprawię pojechać na poprawkę programu do tunera (chyba, że wiesz, że
    wgrał jakiegoś gotowca).

  • 15. Data: 2011-06-09 11:16:08
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl>

    W dniu 2011-06-08 22:18, megrims pisze:
    > Tak czy inaczej uważam, że z tym E91 coś jest.
    > ale nie mam koncepcji co. ASO powiedziało, że wszystko
    > jest OK i się czepiam :|

    ASO zawsze tak powie... Znajdz jakies forum BMW, popytaj ludki o
    jakiegos dobrego magika od tej marki w Twojej okolicy. To jest IMO o
    wiele lepsze rozwiazanie niz ASO.

    m.