    From: megrims <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zagadka - długie
    Date: Wed, 08 Jun 2011 22:18:50 +0200

    W dniu 2011-06-08 21:59, Marek Giżyński pisze:

    > Najpierw zdrowa seria - potem tuning. Zaaplikujesz szczepionke na grype
    > pacjentowi, ktory ma przeziebienie?
    >
    > m.

    535d też zaczipowałem. Przebieg 18kkm i był jeszcze na gwarancji.
    Wg książki to powinien mieć 272KM, a na hamowni wyszło 251.
    535d po zaczipowaniu ma 306 na hamowni i jedzie :D

    Czipowałem też Vectre C 1.9 CDTI. Wg książki powinna mieć 150
    a na hamowni wyszło 151. Po czipie 195 i jedzie.

    Tyle, że Vectra ma manualną skrzynie, a beemki, które dłubałem
    ASB. Podobno ciężko się hamuje skrzynie ASB, bo na konwerterze
    są jakieś jajca, co fałszują pomiar.

    Tak czy inaczej uważam, że z tym E91 coś jest.
    ale nie mam koncepcji co. ASO powiedziało, że wszystko
    jest OK i się czepiam :|