  • 21. Data: 2014-06-15 01:53:28
    Temat: Re: zagłuszacz
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    > Dookoła samochodu BObamy komórki nie działają.
    > Nie wiem, czy BObama ma (miał podczas pobytu w RP)
    > stosowne pozwolenie. ;) Ale wiem, że BObama
    > rygorystycznie przestrzega prawa, zatem można
    > sprawdzić i (w razie czego) wytoczyć mu proces! ;)

    A skąd to wiesz?

  • 22. Data: 2014-06-15 02:17:39
    Temat: Re: zag?uszacz
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/14/2014 5:07 PM, Marek wrote:

    > Przeszkody nie zakłócają, musiałyby nadawać, żeby "zakłócać".

    a co robią? właśnie zakłócają propagacje sygnału. <rs>

  • 23. Data: 2014-06-15 12:40:03
    Temat: Re: zagluszacz
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-06-14 19:39, rs pisze:

    > bzdury opowiadasz. przez 20 lat uzywalem domowego nadajnika FM do
    > transmisji dzwieku po domu i bylem w pasmie jakies slabej stacji, ktora
    > ewidentnie moj sprzet zagluszal. pisalem w innym poscie. w kazdym
    > sklepie "rybnym" mozesz kupic domowe/samochodowe nadajniki FM. w sklepie
    > apple rowniez. na amazonie jest tego zatrzesienie. ty uwazasz ze to
    > przestepstwo?
    > http://amzn.to/1lytDnC

    obowiązkiem uzyszkodnika transmitera FM jest wybranie pasma które jest
    na danym terenie nieuzywane. Nie wiem po co uzyles pasma które w jakims
    stopniu było zajęte skoro masz mnóstwo takich na który nic nie ma nawet
    z odległych nadajników. Ale to Twój problem i Twoja odpowiedzialnosc.

    --
    @foe_pl

  • 24. Data: 2014-06-15 13:28:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 15 Jun 2014 12:40:03 +0200, the_foe napisał(a):

> [...]
    > stopniu było zajęte skoro masz mnóstwo takich na który nic nie ma nawet
    > z odległych nadajników. Ale to Twój problem i Twoja odpowiedzialnosc.

    Po pierwsze to transmitery FM mają prawnie ograniczoną moc nadajnika do
    śladowej.
    Na terenie UE dopuszczalną mocą emisji (na antenie) jest zaledwie 50nW
    (tak, NANOwatów), co wystarcza na odbiór z odległości pojedyńczych metrów a
    zakłócanie maksymalnie z odległości kilkudziesięciu metrów.

    Zagłuszacze mają moce antenowe rzędu kilku watów, bo właśnie mają zakłócać
    sygnał kontrolny BTS/NodeB.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 25. Data: 2014-06-15 13:35:26
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > "Maciej Bebenek" 539c16f6$0$2224$6...@n...neostrada.pl

    > Dookoła samochodu BObamy komórki nie działają.
    > Nie wiem, czy BObama ma (miał podczas pobytu w RP)
    > stosowne pozwolenie. ;)

    Wiesz, antyterrorysci z kolei mają pistolety i karabiny i granaty. I
    zapewne bez pozwolenia ;))))

    A teraz Kowalski pyta, czy moglby miec i uzywac legalnie wyposazenia
    antyterrorystow, bo chce zaskoczyc sasiada swoja przewagą ;)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 26. Data: 2014-06-15 13:36:02
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:

    > a co robią? właśnie zakłócają propagacje sygnału. <rs>

    Pasywnie.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 27. Data: 2014-06-15 13:50:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Jun 2014 12:28:36 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Po pierwsze to transmitery FM mają prawnie ograniczoną moc nadajnika do
    > śladowej.

    Maja istotnie sladowa ... ale jaka jest podstawa pozwalajaca na
    jakakolwiek moc ?

    Problemu zagluszania raczej nie ma - to komercyjna stacja zaglusza mi
    transmiterek w samochodzie :-(

    J.

  • 28. Data: 2014-06-15 14:54:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 15 Jun 2014 13:50:43 +0200, J.F. napisał(a):

    > Maja istotnie sladowa ... ale jaka jest podstawa pozwalajaca na
    > jakakolwiek moc ?

    http://www.erodocdb.dk/docs/doc98/Official/Pdf/Rec70
    03e.pdf
    http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?ur
    i=OJ:L:2006:312:0066:0070:EN:PDF

  • 29. Data: 2014-06-15 17:47:52
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/15/2014 6:40 AM, the_foe wrote:

> [...]
    > na danym terenie nieuzywane. Nie wiem po co uzyles pasma które w jakims
    > stopniu było zajęte skoro masz mnóstwo takich na który nic nie ma nawet

    nie ma obowiązku. jest jedynie sugestia producenta. a wybrałem taką
    częstotliwość, bo ona mi najbardziej pasowała z kilku względów.

    Ale to Twój problem i Twoja odpowiedzialnosc.

    dokładnie, i skoro tak, to wiadomo, to nie rozumiem, dlaczego w tym
    kierunku poszła rozmowa w tym wątku. <rs>

  • 30. Data: 2014-06-15 17:52:44
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/14/2014 4:12 PM, PiteR wrote:

    > Jesteś pastorem, wysyłasz zapytanie z określoną kubaturą budynku
    > i ma działać ;)
    > Jeśli nie to zwrot.

    dlatego właśnie, żeby tego uniknąć, szukam użytkowników takiego sprzętu.
    z tego co już przeczytałem, wynika ze nikt czegoś takiego nie używał,
    ale każdy ma swoje zdanie w temacie. <rs>