  • 1. Data: 2013-10-28 19:59:46
    Temat: zachcialo sie radeona
    Od: K <...@...c>

    witam,
    przez ostatnie lata jak cos modyfikowalem, to karta grafiki zawsze byla
    nvdia. ostatnio podkusiolo mnie zeby wziac tym razem radeona, padlo na
    7750. wywaliem sterowniki nvidi, wyczyscilem rejestr, zainstalowalem
    ati. problem polega na tym ze raz na jakis czas, glownie wtedy gdy na
    komputerze nic sie nie dzieje, wyskakuje BSOD atikmpag.sys. porady z
    googla, to 'expandowanie' problematycznego pliku i jego podmiana.
    niestety u mnie nie pomaga, problem raz jest, a raz go nie ma. komp moze
    chodzic dwa tygodnie bez problemu, a moze wywalic BSODa przy starcie
    systemu. inne porady mowia o zainstalowaniu sterownikow beta...

    problem nie wystepuje z karta nvidii lub zintegrowanym intelem.
    win7 pro 32bit, zasilacz 600W, 4GB ram, core2duo.

    czy ati jest poprostu takim gownem, czy trzeba szukac innej przyczyny?

  • 2. Data: 2013-10-28 20:08:51
    Temat: Re: zachcialo sie radeona
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    > czy ati jest poprostu takim gownem, czy trzeba szukac innej przyczyny?

    Jest kilka możliwości:
    1. niestabilny komputer
    2. słabe napięcie
    3. padnięta karta grafiki
    4. winne sterowniki.

    Mam radeony od 9100 i miałem kilka razy bsod z informacją, że sterownik jest
    winny, a przyczyna była zupełnie inna.

  • 3. Data: 2013-10-28 20:40:52
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]
    > win7 pro 32bit, zasilacz 600W, 4GB ram, core2duo.
    >
    > czy ati jest poprostu takim gownem, czy trzeba szukac innej przyczyny?

    komputer jak i człowiek, złożona maszyneria i wszystko od wszystkiego zależy
    na początek sproboj powylaczac pierdoly z autostartu

    a jak nie zadziala to przeinstaluj system

    nie przesadziłeś z tym zasilaczem? czy ci wcisneli
    ja taki zestaw mam na 350W, a grafike ati 5750 / 70W ze 2 lata już
    ale procek 4 rdzenie
    twoja 7750/45W wg. http://www.benchmark.pl/komparator-gpu.html

  • 4. Data: 2013-10-28 21:24:42
    Od: K <...@...c>

    W dniu 28-10-2013 20:40, zlotowinfo pisze:

> [...]
    >

    > nie przesadziłeś z tym zasilaczem? czy ci wcisneli
    > ja taki zestaw mam na 350W, a grafike ati 5750 / 70W ze 2 lata już

    nie mam zadnych pierdol w as, nikt mi nic nie wcisnal. zlota rada dla
    uzytkownikow windows - przeinstaluj system po zmianie karty grafiki...

  • 5. Data: 2013-10-28 21:26:42
    Od: K <...@...c>

    W dniu 28-10-2013 20:08, qwerty pisze:
> [...]
    >
    > Mam radeony od 9100 i miałem kilka razy bsod z informacją, że sterownik
    > jest winny, a przyczyna była zupełnie inna.

    komputer jest jak najbardziej stabilny.
    o ktorym napieciu piszesz?

    problem polega na tym, ze z tego co czytam to nie jestem pierwszy ktory
    ma ten problem z radeonem.

  • 6. Data: 2013-10-28 22:13:29
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl>

    W dniu 28.10.2013 19:59, K pisze:
    > czy ati jest poprostu takim gownem, czy trzeba szukac innej przyczyny?

    Szukać innej przyczyny. Mam i miałem wiele Radeonów i nigdy
    nie miałem żadnych problemów ze stabilnością.

    """""""|
    | | |
    ......./

  • 7. Data: 2013-10-28 22:57:42
    Od: K <...@...c>

    W dniu 28-10-2013 22:13, Radosław Sokół pisze:

    > Szukać innej przyczyny. Mam i miałem wiele Radeonów i nigdy
    > nie miałem żadnych problemów ze stabilnością.

    tylko gdzie szukac. karta nie ma opcji podlaczenia dodakowego zasilania.
    plyta tez nie ma opcji dodatkowego zasilania pci-e. bsody leca w 99%
    przypadkow w momencie jak na kompie sie nic nie dzieje. nigdy sie nie
    pojawiaja gdy w cos gram (CS) albo ogladam film .mkv w HD (1080).
    zasilacz tagan 580W, plyta GA-G41M-Combo. wg gpu-z, temp wynosi
    31stopni, napiecie VDDC 0,8000V i podnosi sie podczas wysilku (np
    przewijanie strony)

  • 8. Data: 2013-10-28 23:21:26
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > zasilacz tagan 580W, plyta GA-G41M-Combo. wg gpu-z, temp wynosi 31stopni,
    > napiecie VDDC 0,8000V i podnosi sie podczas wysilku (np przewijanie

    może jakieś niezgodności przy załączaniu oszczędzania energii
    a wyłącz w pierony, gdy jakiś czas nie używasz
    może wyłącza grafikę, albo to na czym ona siedzi

  • 9. Data: 2013-10-29 00:08:55
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-28 19:59, K pisze:
> [...]
    > win7 pro 32bit, zasilacz 600W, 4GB ram, core2duo.
    >
    > czy ati jest poprostu takim gownem, czy trzeba szukac innej przyczyny?

    Zainstalowałeś sterowniji ATI do chipsetu (czy jak mu tam?)
    http://support.amd.com/en-us/download
    http://support.amd.com/en-us/kb-articles/Pages/Windo
    ws8ConsumerPreviewDrivers.aspx

    --
    animka

  • 10. Data: 2013-10-29 00:19:19
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-10-28 19:59, K pisze:

    > czy ati jest poprostu takim gownem, czy trzeba szukac innej przyczyny?

    Nie, to nvidia robi gówniany uninstaller, który po sobie pozostawia
    sporo śmieci, teraz musisz poszukać odpowiedniego programu, który dobrze
    wywali te śmieci.