    From: K <...@...c>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: zachcialo sie radeona
    Date: Mon, 28 Oct 2013 19:59:46 +0100

    witam,
    przez ostatnie lata jak cos modyfikowalem, to karta grafiki zawsze byla
    nvdia. ostatnio podkusiolo mnie zeby wziac tym razem radeona, padlo na
    7750. wywaliem sterowniki nvidi, wyczyscilem rejestr, zainstalowalem
    ati. problem polega na tym ze raz na jakis czas, glownie wtedy gdy na
    komputerze nic sie nie dzieje, wyskakuje BSOD atikmpag.sys. porady z
    googla, to 'expandowanie' problematycznego pliku i jego podmiana.
    niestety u mnie nie pomaga, problem raz jest, a raz go nie ma. komp moze
    chodzic dwa tygodnie bez problemu, a moze wywalic BSODa przy starcie
    systemu. inne porady mowia o zainstalowaniu sterownikow beta...

    problem nie wystepuje z karta nvidii lub zintegrowanym intelem.
    win7 pro 32bit, zasilacz 600W, 4GB ram, core2duo.

    czy ati jest poprostu takim gownem, czy trzeba szukac innej przyczyny?