  • 1. Data: 2013-10-28 06:24:33
    Temat: Zmiana dysku - desktop HP, Win 7 upgrade z Visty, partycja recovery
    Od: joahim <w...@g...com>

    Drodzy Grupowicze,

    kupiłem jakiś czas temu desktopa HP (7800), z legalnym Windows 7 (sądząc
    po nalepkach licencyjnych - upgrade z Visty).
    Chciałbym zmienić dysk systemowy na większy i tu zaczynają się schody, bo:

    a. Próbowałem przenieść partycje programem Paragon Partition Manager - i
    kicha - nie odpala!
    b. Próbowałem też Acronis Migrate Easy - i na początku odpala, potem
    twierdzi, że brak programu autocheck i pojawia się niebieski ekran.

    Macie jakieś inne pomysły?
    Czy jak skorzystam z innej instalki Win7 i wpiszę nr seryjny, to będzie
    to zgodne z licencją?

    Pozdrawiam,

    joahim

  • 2. Data: 2013-11-06 22:39:58
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Spróbowałbym przenieść partycje programem ze strony producenta dysku (starego dysku
    lub nowego).

    -----

  • 3. Data: 2013-11-08 21:34:40
    Od: Jan Kanty Berbeć <...@...z>

    > Macie jakieś inne pomysły?

    Może Clonezilla ?

  • 4. Data: 2013-11-08 21:45:36
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 08 Nov 2013 21:34:40 +0100
    doszła do mnie wiadomość <l5jhss$ha3$1@speranza.aioe.org>
    od Jan Kanty Berbeć <...@...z> :

    >Może Clonezilla ?

    Gparted plus startowa płytka Windows 7 plus googlowanie, przy okazji
    można sobie zrobić prawidłowy alignment partycji.