  • Data: 2010-02-05 21:16:00
    Temat: Re: zabezpiczyc kompy, internet biblioteka
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:uwwutpmae0hz$.dlg@kapselek.net...

    > Zaraz przyjdzie Radek i napisze Ci, że NTG. I słusznie zrobi ;)

    A ja znam rozwiązanie sprzętowe, aczkolwiek nie pamiętam dokładnie nazwy.
    Jest taka płyteczka wkładana w PCI, króra powoduje, że po restarcie komputer
    jest jak dziewica. Nic nie można zepsuć. Coprawda żeby coś tam zapamiętać
    w "Moich Dokumentach" trzeba je przenosić na dysk D, ale to pewnie nie
    potrzebne.

    Co do blokowania niektórych stron, to niestety nie tędy droga.

    Feromon