    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: zaawansowane kompakty... dla podroznika
    Date: Fri, 29 Apr 2016 20:59:42 +0200

    atm <...@v...pl> writes:

    > To all in one oferujacy m.in. takie ujecia:
    > https://www.youtube.com/watch?list=PLL06nPE7_lzNsJX0
    565WQkbz4MWFyxGFJ&v=xAiddjPH7o8

    1000 FPS, deszczowa pogoda, i 600 mm eq. Mam pewne drobne wątpliwości,
    czy to na pewno z tego aparatu.

    High Frame Rate (HFR) mode that allows footage to be captured at 250,
    500 or 1000fps. The footage is saved at a 1920 x 1080p resolution, but
    it is upscaled from a lower resolution of...

    250fps - 1,824×1,026
    500fps - 1,676×566
    1000fps - 1,136×384

    This is in the Quality Prioirty, where image quality comes ahead of
    recording time, which is only a few seconds.

    Standard recording at 4k can be done at 24, 25 or 30fps, whilst 1080p
    can be recorded at 60fps.

    Czyli w praktyce, mamy to co wszędzie :-) czyli 60 FPS full HD i 30 FPS
    4k. Po co ten upscaling, to w ogóle nie wiem - nie żeby to miało
    znaczenie oczywiście.

    Swoją drogą, piszą że f/2.4, nie 2.8, trochę jaśniej.

    Tak jak napisałem, może jakieś niszowe zastosowania (np. nagrywanie
    bardzo krótkich zdarzeń). Ale pewnie lepiej to zrobić normalnie,
    np. używając kamery USB 3.0 oraz szybkich SSD zapisujących
    nieskompresowany obraz.
    --
    Krzysztof Hałasa