  • Data: 2016-04-29 22:43:16
    Temat: Re: zaawansowane kompakty... dla podroznika
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Swoją drogą, piszą że f/2.4, nie 2.8, trochę jaśniej.
    >
    > Tak jak napisałem, może jakieś niszowe zastosowania (np. nagrywanie
    > bardzo krótkich zdarzeń). Ale pewnie lepiej to zrobić normalnie,
    > np. używając kamery USB 3.0 oraz szybkich SSD zapisujących
    > nieskompresowany obraz.

    Spojrz na ten aparat jako wszystkomajacy:
    -mozna fotografowac ptaszki i inna płochą przyrode
    -mozna fotografowac sport
    -mozna fotografowac elementy, ktore fajnie wygladaja w zwolnionym tempie
    -mozna fotografowac elementy, ktore fajnie wygladaja w zwolnionym tempie
    i znajduja sie dosc daleko
    -mozna po prostu fotografowac, przeciez to "zwykly" aparat

    Zobacz, wczesniej zasugerowales lustrzanke z obiektywami (dochodzi
    dyskomfort i czas potrzebny na ich zmiane i stracone ujecia gdy akurat
    byl podpiety niewlasciwy, plus wieksza torba na graty). Tutaj zas
    wspominasz o kamerze, ktora zaoferuje podobne mozliwosci. Ten aparat
    rozwiazuje tego typu dylematy.
    Natomiast z pewnoscia nie kupilbym go, oferowane ficzery w wiekszosci sa
    dla mnie nieprzydatne. Wolalem GM1, ktory łączy dobrą jakosc zdjec z
    super gabarytami.