  • Data: 2016-04-30 12:23:19
    Temat: Re: zaawansowane kompakty... dla podroznika
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> writes:

    > Spojrz na ten aparat jako wszystkomajacy:

    Ależ ja to widzę. Znam też przysłowie, że jak coś do wszystkiego itd.

    > Zobacz, wczesniej zasugerowales lustrzanke z obiektywami (dochodzi
    > dyskomfort i czas potrzebny na ich zmiane i stracone ujecia gdy akurat
    > byl podpiety niewlasciwy, plus wieksza torba na graty). Tutaj zas
    > wspominasz o kamerze, ktora zaoferuje podobne mozliwosci. Ten aparat
    > rozwiazuje tego typu dylematy.

    Ale tylko w reklamach, do momentu zakupu :-)
    Bo później okaże się, że do tego to trzeba dodatkowy aparat, a do
    tamtego kolejny itd. I w rezultacie, "supermaszyna" za 6+ kzł będzie
    kurzyć się na półce.

    HFR, HDR, 3D, takich haseł jest wiele, ale w "popularnym" wykonaniu to
    nie ma sensu.

    > Natomiast z pewnoscia nie kupilbym go, oferowane ficzery w wiekszosci
    > sa dla mnie nieprzydatne.

    O właśnie.
    Chociaż ująłbym to inaczej, one są praktycznie dla nikogo nieprzydatne.
    --
    Krzysztof Hałasa