  • Data: 2016-04-29 19:55:14
    Temat: Re: zaawansowane kompakty... dla podroznika
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Crazy Bejbi <t...@n...ma> writes:

    > 2. można kupić hybrydę i tutaj praktycznie co do jakości pozostaje mi
    > tylko Sony RX10 III (czekam jak tylko się pojawi w sklapach). Ma zoom
    > 25-600, światło 2,8-4 matrycę jednocalową,

    13,2 x 8,8 mm, przekątna 15,86 mm. Powierzchnia ok. 3,2 raza mniejsza
    niż w APS-C oraz ok. 7,5 raza mniejsza niż w FF. Światło w stosunku do
    APS-C od ok. f/5 (szeroki), FF - f/9 (szeroki).

    > waży tylko kilogram i

    Podobnie ważą lustrzanki APS-C (razem z podobnymi obiektywami). Tańsze,
    trochę lepsze układy obiektyw + matryca. Bardziej uniwersalne.

    Szczerze mówiąc, nie wiem dla kogo jest ten aparat. Gdyby kosztował
    1/3 swojej przewidywanej ceny to sprawa wyglądałaby inaczej.

    Może jakieś niszowe potrzeby.
    --
    Krzysztof Hałasa