  • Data: 2016-04-29 17:20:51
    Temat: Re: zaawansowane kompakty... dla podroznika
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-04-29 13:58, atm wrote:
    > A moze taki: stosunkowo maly, nie mozna potluc wyswietlacza, cena
    > przystepna:
    > http://technowinki.onet.pl/fotografia-i-wideo/leica-
    m-d-pierwszy-seryjnie-produkowany-aparat-cyfrowy-bez
    -ekranu-lcd/tgz9l9

    A czy komuś udalo się potłuc wyświetlacz? Mi nigdy nie udało się nawet
    porządnie go porywsować, a nigdy nie korzystałem z folii ochronnych.
    IMHO powrót do optycznego wizjera z dalmierzem to rezygnacja z jednej z
    podstawowych zalet cyfrówek. Mogliby chociażby elektroniczny wizjer
    wsadzić, na pewno i tak byłby to ułamek ceny.

    Z drugiej strony, kto powiedział, że Leiki kupuje się dla robienia zdjęć )))