  • Data: 2023-07-05 20:16:27
    Temat: Re: za Tuska nie mieliście estakady
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:jh8xigpwdbjf$.96622s75mtka.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Ale ale ... obrazek sie słabo otwiera

    no weź. Mam na dziś dość problemów komputerowych :)

    > ale google mowi, ze to Olsztyn.

    tak

    https://goo.gl/maps/3PJ3jJnz1KRdpYJD8
    https://www.youtube.com/watch?v=Vb_9LIl7IwQ
    https://gazetaolsztynska.pl/132423-882103,Wiadukt-Sy
    now-Pulku,3721512.html

    > To jaka to inwestycja - rządowa, samorządowa?

    chyba pod tramwaje podciągniete

    > Ale ale ... którego pułku synów to ulica?
    > Bo mi to smierdzi jakims nieprawomyslnym ...

    dobre pytanie

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne