  • 1. Data: 2023-07-05 14:58:11
    Temat: za Tuska nie mieliście estakady
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    i Tik Toka.

    Czego Niemiec nie zbudował (bo nie zdążył) to my żeśmy załatwiliśmy.

    Wielkimi krokami zbliża sie ukończenie jedynej estakady w
    Perle Północy w PolskB. 50 lat na to czekaliśmy. Nasi ojcowie
    założyciele nie mogli o tym pomarzyć. Cały cyment szedł na Ślunsk.
    Tu budowano tylko więzienia i dacze aparatczyków.

    Dotychczas człowiek wyrzucony z domu nie mógł nawet pójść pod most.
    A teraz prosze państwa słowo ciałem się stało.

    Jeszcze druga estakada ul.Towarowa na Zieloną Górkę i można umierać.

    Dziękujemy Panie Prezesie. Szczęść Boże.
    Dużo zdrowia Panu i kotu.

    https://ibb.co/ZhnTBrR

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne

  • 2. Data: 2023-07-05 15:00:06
    Temat: Re: za Tuska nie mieliście estakady
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-07-05 o 14:58, PiteR pisze:
    > Dziękujemy Panie Prezesie. Szczęść Boże.
    > Dużo zdrowia Panu i kotu.

    I już jest zero koma przecinek więcej poparcia dla pisu

    A Tusk coraz bardziej BRUNATNY ze złości ;-)

    Ech żeby tak się dać ogrywać populiście ;)

  • 3. Data: 2023-07-05 15:24:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 5 Jul 2023 15:00:06 +0200, w <u83pct$ihl$1$chmurka8@news.chmurka.net>,
    _Master_ <...@...pl> napisał(-a):

    > Ech żeby tak się dać ogrywać populiście ;)

    Zgadnij dlaczego populista byłby nikim w lepiej wykształconych krajach :D

  • 4. Data: 2023-07-05 15:43:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 05 Jul 2023 14:58:11 +0200, PiteR wrote:
> [...]
    > założyciele nie mogli o tym pomarzyć. Cały cyment szedł na Ślunsk.
    > Tu budowano tylko więzienia i dacze aparatczyków.

    Nie caly, nie cały, we Wroclawiu troche estakad powstało.

    Po 30 latach zaczely sie sypac ... widac jednak za mało cementu było
    :-)

> [...]
    > Jeszcze druga estakada ul.Towarowa na Zieloną Górkę i można umierać.
    >
    > Dziękujemy Panie Prezesie. Szczęść Boże.

    Ale ale ... obrazek sie słabo otwiera, ale google mowi, ze to Olsztyn.
    To jaka to inwestycja - rządowa, samorządowa?

    A samorzad tam jaki jest? Tzn z jakiej partii?

    Ale ale ... którego pułku synów to ulica?
    Bo mi to smierdzi jakims nieprawomyslnym ...

    J.

  • 5. Data: 2023-07-05 17:47:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.07.2023 o 15:43, J.F pisze:

    > Nie caly, nie cały, we Wroclawiu troche estakad powstało.

    Wrocław to też ponoć sląsk. Tylko dolny.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2023-07-05 18:17:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 5 Jul 2023 17:47:32 +0200, w <u8436o$570$4$Shrek@news.chmurka.net>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Wrocław to też ponoć sląsk. Tylko dolny.

    Źle patrzysz :)

  • 7. Data: 2023-07-05 18:37:53
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-07-05 o 15:24, r...@k...pl pisze:

    > Zgadnij dlaczego populista byłby nikim w lepiej wykształconych krajach :D

    A które kraje są bardziej wykształcone i dlaczego w tfuuuudemokracji
    populiści w nich nie dochodzą do władzy?

    Jedziesz

  • 8. Data: 2023-07-05 19:09:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 05 Jul 2023 18:17:05 +0200, r...@k...pl wrote:

    > Źle patrzysz :)

    Dobrze patrzy - Wroclaw Śląsk, Katowice Śląsk, Opole Śląsk,
    tylko odpowiednio dolny, gorny i opolski.

    A u nas sie jakos ten "Górny" zgubił :-)

    J.

  • 9. Data: 2023-07-05 19:29:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 5 Jul 2023 18:37:53 +0200, w <u84658$r5b$1$chmurka8@news.chmurka.net>,
    _Master_ <...@...pl> napisał(-a):

    > A które kraje są bardziej wykształcone i dlaczego w tfuuuudemokracji
    > populiści w nich nie dochodzą do władzy?

    Wystarczy sprawdzić. Wiem, wiem, dla ciebie za trudne. Szwajcaria, Niemcy,
    ogólnie Benelux, skandynawskie. Takich jak ty tam nie ma albo są folklorem we
    właściwej liczbie 5-10%.

  • 10. Data: 2023-07-05 20:16:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:jh8xigpwdbjf$.96622s75mtka.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Ale ale ... obrazek sie słabo otwiera

    no weź. Mam na dziś dość problemów komputerowych :)

    > ale google mowi, ze to Olsztyn.

    tak

    https://goo.gl/maps/3PJ3jJnz1KRdpYJD8
    https://www.youtube.com/watch?v=Vb_9LIl7IwQ
    https://gazetaolsztynska.pl/132423-882103,Wiadukt-Sy
    now-Pulku,3721512.html

    > To jaka to inwestycja - rządowa, samorządowa?

    chyba pod tramwaje podciągniete

    > Ale ale ... którego pułku synów to ulica?
    > Bo mi to smierdzi jakims nieprawomyslnym ...

    dobre pytanie