  • 31. Data: 2010-11-13 09:16:02
    Temat: Re: z innej beczki ;-)
    Od: Staszek Sosenko <s...@m...net.pl>

    On 11 Lis, 22:03, Adam Adamaszek <c...@g...com> wrote:

    > Ja - niestety bez, bo nie udalo sie zadnej przygarnac. Moge prosic o
    > wyslanie ze dwoch sztuk? :)

    Jesteś z CKMK? Jeśli tak, to możemy skleić jakiś spot i sprezentuję Ci
    jedną (jak znajdę więcej, to może i dwie ;))

    > Z widywanych - czarny XM pod Buma w Krakowie, niestety nie wiem, czy
    > czytuje/pisuje.

    Jeżeli czarny, to nie wiem. Jeżeli bardziej granatowy, to Maciek
    Machacz ;) Od dłuższego czasu faktycznie nie pisuje.

    Pozdrawiam,
    Staszek Sosenko [CKMK]
    Nissan 100NX 2.0 GTI '95 - DO SPRZEDANIA

  • 32. Data: 2010-11-13 09:24:59
    Od: Staszek Sosenko <s...@m...net.pl>

    On 11 Lis, 12:40, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> wrote:
    > W dniu 2010-11-11 12:19, Kuba (aka cita) pisze:> Kto jeszcze jeździ z naklejką, bo
    od dłuższego czasu nie widziałem

    > Kraków: Staszek niebieski Nissan i srebrne Audi A4(?) Kombi

    To się dzisiaj chyba zdezaktualizuje, gdyż prawdopodobnie sprzedam
    Nissana :) (spoko, spoko, zdejmę naklejkę :D). Po CKMK jeździła
    jeszcze srebrna Foka I kombi Batona, ale gościa już dawno nie
    widziałem - ani na PMS, ani w realu. Była jeszcze Astra H Dudleya,
    Accord Aircobry, Scirocco Javellina. Do dziś natomiast spotkać można
    oczywiście Ścierkę i Berlingo Adama ;)

    Pozdrawiam,
    Staszek Sosenko [CKMK]
    Nissan 100NX 2.0 GTI '95

  • 33. Data: 2010-11-13 21:39:02
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-13 09:08, Staszek Sosenko pisze:

    > Jurand oklejony? Chyba kpisz :P Od czasów tej Foki była już inna Foka,
    > ze dwa V50, X-Type, a teraz chyba Corolla :D
    Zapomnialem, ze Jurand zmienia auta jak rekawiczki, bo latwiej zmienic w
    jego przypadku auto niz przepalona zarowke od swiatel mijania :-)
    > A co do Ewy, to wiem, że sprzedała Renówkę, ale chyba jeszcze nic nie
    > kupiła.
    To jeszcze dopiszmy Cypka ze swoja niebieska Xsara i Filipa w subarynce
    ale oni ostatnio b. rzadko czytaja PMS lub wcale
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 34. Data: 2010-11-13 21:40:56
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-12 21:56, marthen pisze:

    > Korekta - wózek i Yaris - jeżdżą incognito.
    Hmmmm, a moj Wojo okleil sobie nawet trojkolowy rowerek :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 35. Data: 2010-11-13 21:49:36
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-13 21:39, Gabriel 'wilk' pisze:

    > Zapomnialem, ze Jurand zmienia auta jak rekawiczki, bo latwiej zmienic w
    > jego przypadku auto niz przepalona zarowke od swiatel mijania :-)
    > To jeszcze dopiszmy Cypka ze swoja niebieska Xsara

    Jak ostatnio Cypka widziałem, to się rozbijał Mondkiem 2.5 V6. Czyżby
    coś się znów zmieliło? ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 36. Data: 2010-11-13 22:25:58
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    > Jak ostatnio Cypka widziałem, to się rozbijał Mondkiem 2.5 V6. Czyżby
    > coś się znów zmieliło? ;)
    Hmmmm, ja go widzialem ostatnio w czerwcu tyle, ze bez auta :-) Widac od
    tamtego roku jak go widzialem cytryna zmienil auto :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 37. Data: 2010-11-13 22:36:53
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Thu, 11 Nov 2010 12:19:01 +0100, Kuba (aka cita) wrote:

    > Kto jeszcze jeździ z naklejką, bo od dłuższego czasu nie widziałem nikogo...

    Widzialem natomiast zielonego Galanta (chyba Galanta) w DC.

    Sam poki co incognito, ale naklejka czeka...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 38. Data: 2010-11-13 23:04:16
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    > Hmmmm, ja go widzialem ostatnio w czerwcu tyle, ze bez auta :-) Widac od
    > tamtego roku jak go widzialem cytryna zmienil auto :-)

    Ja go tez widzialem ostatnio w czerwcu, ale szedl pieszo, a w drodze
    powrotnej z flaszka :-)

    --
    Axel

  • 39. Data: 2010-11-14 16:34:28
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 13 Lis, 09:16, Staszek Sosenko <s...@m...net.pl> wrote:

    > Jesteś z CKMK? Jeśli tak, to możemy skleić jakiś spot i sprezentuję Ci
    > jedną (jak znajdę więcej, to może i dwie ;))

    Z wojewodztwa, ale pracuje w KRK. Naklejeczke chetnie przygarne, daj
    znac, jesli masz :)

    > Jeżeli czarny, to nie wiem. Jeżeli bardziej granatowy, to Maciek
    > Machacz ;) Od dłuższego czasu faktycznie nie pisuje.

    Po ciemku trudno odroznic, przygladne sie nastepnym razem.

    --
    pozdr
    AA

  • 40. Data: 2010-11-14 17:51:33
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > o matko myslałem że na środkowym dzikim wschodzie tylko ja :)
    > Dodge Journey złoty - Chełm, Lublin i okolice
    > pzdr
    > GL

    Ja też, Lublin - srebrna Corsa 1,2

    pozdr